HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.07.15. 22:21 GoldenApple

Szembesültem vele, hogy reeeengeteg

 ruhám van. Elképesztő mennyiség. Másképp fogalmazok: szerinted mennyi az annyi akkor, ha a férjem a szekrény tetején TALÁL egy zsákot, amiből több, mint 40 nyári felső kerül elő (számoltam, pontosan 43), én pedig észre se vettem, hogy ezek most nincsenek??

Lomtalanítunk, na. Medve ruhatárát is, bár jobbára ő nem tud róla: megszállottan ragaszkodik olyan (egyébként már három éve zsákban, a gardróbszekrényben elfekvő) ruhákhoz, mint

1., szakadt, almazöld, még nyugatról hozott póló

2., kiszanált, lyukas k boxeralsó

3., ujjatlan, fehér póló (mikor még rocker volt)

4., fejpánt (szintén)

5., hard rock cafés póló (mert a rock ÖRÖK, és neki megvan az az illúziója, hogy még mindig rocker)

soroljam még?

-Mi legyen ezzel a... ööö... bohócruhával?

- Az nem bohócruha, hanem egy kockás kertésznadrág, aminek 4 zsebe van, és mindegyik zsebb befér egy dobozos sör. KI NE DOBD!

Nem volt több kérdésem a nadrággal kapcsolatban. A harc azonban nem ért véget.

- Nyuszkó, ezt, EEEZT ki akarod DOBNI?

- Nem, oda akarom adni a hajléktalanoknak

- De munkásruhának (felújítottunk mostanában, szóval nem beszél félre) még TÖK JÓ LESZ.

- Drágám, háromcsilliárd-ötszázbillió munkásruhád van. Na. Akkor ezek mennek, meg megy mondjuk... hm... ez is.

- De az a disznóölős kabátom!

Itt álljunk meg egy pillanatra. A szóban forgó kabát egy bélelt, kék kockás ing, tehát melegnek semmiképp nem nevezném, de ha mégis meleg lenne, akkor hát, fogalmazzunk úgy, hogy ezt az ominózus darabot az én uram már kinőtte hasban, tehát ellentmondást nem tűrően hajtogattam tovább, hogy ez valami hajli bácsinak majd nagyon jó lesz...

- ÁGNES!(esküszöm, ez volt a megszólítás. Tetézte egy mély, jelentőségteljes szembenézéssel, gondolom a drámai hatás kedvéért.) MÁRPEDIG ÉN EBBEN A KABÁTBAN DISZNÓT ÖLTEM!!!- mondta ezt nem kevés pátosszal, annál több méltatlankodásból fakadó mennydörgéssel a hangjában.

Visszatartottam a kitörő, bugyborékoló kacagást, majd elengedtem a kabátot, és feladtam aznapra

 

-

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr552154432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mókusélet 2010.07.16. 08:48:49

Az én párom poló mániás. Most ott tartunk-ha együtt vagyunk-közlöm vele,hogy ha vesz egyet, ki is kell dobnia egyet a használtakból.(van olyan, amit még sosem láttam rajta, van olyan ami +25 kilónál volt jó rá stb) Ezért általában sunyiban vesz cuccokat és becsempészi a szennyesbe. Mindig mosolygok mikor teregetek:-)

Mozart06 2010.07.16. 09:13:32

:))
Az én párom se kutya. Egyszer összegyűjtöttem a tönkrement tangáimat, csipkés melltartókat kidobásra egy szép kis zaszkóba. A kezébe nyomtam, hogy dobja ki. Hónapok múlva találtam meg eldugva az íróasztala mögött. Megkérdeztem, hogy ez mit keres itt. Na hogy vágta ki magát??? Jó lesz kocsimosó rongynak. Ja a lakótelep közepén a tanga bugyi és a csipkés melltartó.
Szóval ennyit a pasik gyűjtőgető mániájáról. Én azt vezettem be, hogy amikor nincs otthon akor szanálok és észre sem veszi, miután fogalma sincs, hogy az évek alatt mit gyűjtőgetette össze.
süti beállítások módosítása