HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.11.15. 13:33 GoldenApple

Kész kis kívánságlistát

 zúdítottatok rám -ki élőben, ki virtuálisan - hogy miről írjak.

Komolyan mondom, nem is gondoltam volna, hogy egyes témákat így vártok:)

Komolyan mondom, nem is gondoltam volna, hogy vannak egyes témák...

No jó, kezdem azzal, ami a legtöbbször merült fel, nevezetesen a MIT-NE-VEGYEK-MEG? listával.

  1. Elektromos szempillagöndörítő. Ehhez szerintem nem kell további magyarázat.
  2. Hófehér szemhéjpor. Hacsak nem vagy sminkes, semmi szükséged rá, hidd el.
  3. 220 Ft-os pirosítóecset, ami már ránézésre csíkoz, hullik, karcol, üt, vág, bök, stb. Csak annyit érsz el vele, hogy pattanásos lesz az arcod.
  4. Lehúzhatós arcmaszk. Rémlik, mintha egyszer már írtam volna róla, de ismétlés a tudás anyja: NE vegyél ilyet, leepilálja a kis piheszőröket az arcodról. És ez nem jó neked. Megerősödnek.
  5. Matt, halvány, gyöngyházrózsaszín rúzs. A legfehérebb fog is sárgának tűnik mellette.
  6. Zselés, bambiillatú, szexisen-vizes-hatást ígérő szemfestékek. Olyan, mintha folyamatosan csipás lenne a szemed. A vizes hatást szemhéjpor+megfelelő csillámtermék kombóval lehet elérni.
  7. Csokoládébarna szájkontúr. Divat a retro, igen, de éld ki másban: vegyél egy lámpát, hallgass Aradszky Lacit, dominózz. Mindegy nekem, csak ezt a szájkontúrt neeeeeeeeeee.
  8. "Belenyúlós" szőlőzsírok. Igen, én is mindig, de mindig, de MINDIG elcsábulok, de hidd el, jobb a stiftes: ha belegondolok, hogy a metróból felfelé elengedem a mozgólépcső korlátját, belenyúlok a tégelybe ÉS felkenem a számra, akkor mindig arra a következtetésre jutok, hogy egyszerűbb, ha végignyalom a korlátot.
  9. Csillámos szempillaspirál. Úgysincs rajta annyi csillám, amennyi az igazán csillogó szempillákhoz kell, úgyhogy ne is vesződj vele. Jobb, ja a sima fekete spirálodra kensz egy kis csillámos tust.
  10. A hatszázhuszonnyolcadik színtelen szájfény. Elég, ha egy van, a többi legyen színes.

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr302450021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lalalalalal 2010.11.15. 22:56:59

Szia!
Nekem kéne további magyarázat az elektromos szempillagöndörítőhöz...
Nagyon makacsak a szempilláim, és egyszerűen képtelenség begöndöríteni őket. Akármennyire göndörítem be őket spirálozás előtt, amint ráteszem a spirált, visszaállnak szögegyenesbe. Mindig irigykedem, hogy másoknak megmaradnak szép göndörnek:( Nem lehet, hogy ez a melegítős göndörítő segítene?

Berix 2010.11.16. 12:16:19

Nagyon jó lett! Köszi

Milu25 2010.11.17. 20:15:04

Szia lalalala!
De lehet:))Nekem is van ilyen melegítős göndörítőm (revlon). A már kifestett szempillákat kell fésülgetni vele, és olyanra kunkorítod, amilyenre csak akarod.Nekem se maradt ívelt a hagyományostól, csak széttörcsöltem a pillákat.Ettől megmaradt. Nekem ez olyan alap eszköz, mint az ecsetek, a púder, az alapozó, meg a szempillaspirál:)

lalalalalal 2010.11.18. 23:45:23

Milu25: Köszi a választ! Akkor érdemes beruházni rá:) Kb. mennyibe kerül? Nem káros, hogy a festéket beleégetem a szempillákba?:) Vagy ez csak langyoska, nem meleg? Bocsi, de még csak képen láttam:)

Milu25 2010.11.19. 20:19:38

Én nem vettem észre, hogy károsítaná,nem ég bele:)Amúgy igen, csak langyos, simán kézzel is meg tudod tapintani, nem melegszik fel annyira.
Nem drága, olyan 3000-5000 között mozog az ára. Én neten rendeltem.

lalalalalal 2010.11.20. 00:28:46

Köszi, akkor mindenképp beruházok rá:)
süti beállítások módosítása