Ó, a jó büdös francba!
Már akkor gondolhattam volna, hogy baj lesz, amikor leadtam a névjegykártya-rendelést. Nem volt különösebb extra kívánság: 50 db névjegykártyát szeretnék, jó napot, lehet-e?, lehet, oké, nem, semmi extra nem kell.
Kihozott egy gyűrött dobozfedőt, benne régi névjegykártyákkal, dobálta egyiket a másik után, hogy ezeket mind mi csináltunk, ilyesmiket tudunk, kérdeztem, hogy katalógus van-e? No az nem volt. Sebaj, csütörtök délelőtt van, hétfőig még víííííígan kész lesz, nem kell katalógus, hoztam képet, tulajdonképpen meg is szerkeszthettem volna, a nyomtatás a fontos.
Igen, így jó lesz, semmi fakszni, ez a betűtípus, oké? Oké, kész lesz hétfőre. Biztos? Mert kedden délután konferenciára megyek és nagyon de nagyon fontos, hogy hétfőre meglegyen, kedden már nem akarok rohangálni utána.
Meglesz, hétfőn telefonál, nyugodjak meg, hip-hip hurrááááááá.
Tegnap nem telefonált.
Ma du. 4-kor kezdődik a konferencia. Este 8-kor befejeződik.
Felhívtam.
Nagy nehezen megtalálták a rendelést.
Szerintük lehet, hogy holnapra kész lesz.
Megköszöntem, elmagyaráztam a helyzetet, nem tudnak mit csinálni. Sajnálják.
Mondtam, hogy én is, nagyon rosszul érint ez most, nagy slamasztikában hagytak és sehol nem fogom jó hírüket kelteni.
Ebben maradtunk.