HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.11.01. 18:39 GoldenApple

Emlékezni

 Emlékezni csodálatos dolog. Amikor kacagva emelted a pezsgőspoharat, vagy felderült az arcod, mert meglátogattalak. Sosem olyan gyakran, mint szeretted volna, sosem olyan gyakran, mint tehettem volna és sosem olyan gyakran, mint kellett volna.

Egészen kicsi gyerek voltam, és Te voltál az egyetlen, aki engedted, hogy a pipereasztalodnál a piros rúzsoddal kikenjem a számat (és a fülemet és a kezemet könyékig).

Szeretted a finom krémeket, a kaviárt és a pedikűrt. Mindig észrevetted, ha fogytam és szóvá is tetted. Ismerted az udvarlóimat és meglepően képben voltál a legújabb divattal, zenékkel, történésekkel.

Tőled tanultam, hogy az asztalnál nem kell, nem szabad csendben ülni és fegyelmezetten enni: az asztalnál beszélgetni, élni, társalogni, másokat meghallgatni, megvitatni, nevetni kell.

Életem egyik legmeghatározóbb emberét adtad nekem, az apukámat. Nagyon sírtam, mikor elmentél.

Mindig hiányozni fogsz, nagyon gyakran gondolok Rád. 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr852414215

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csengery Kristóf - CSILLAGKONCERT 2010.11.03. 19:04:12

Nem mindegy, hogy este borús-e az égvagy tiszta. Mert ha fogat mostál, kicsiszobádban elalvás előtt fölállítalak azablak elé a fűtőtestre, és kibámulunk asötétbe. Barátunkat, a Holdat keressük,hogy megbeszéljük, most épp kifli vagyzsemle őkelme. De azt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása