HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.09.28. 11:28 GoldenApple

Bele se merek gondolni,

 hogy tegnap délután mi járhatott a vendégeim fejében. Rég mentem ennyire csapzottan dolgozni, de büszkén jelentem: délelőtt futottam-szaunáztam. Álljunk meg egy percre, figyelmezzél szavamra, gyermekem: futottam. F-U-T-O-T-T-A-M. Én. A parkban. Önszántamból.

Nem mondom, hogy jó volt, de legalább... de lagalább rossz volt. Hian.ába, na, ez nem nekem való: zakatolt a fejem, zúgott a fülem, unatkoztam és végig egy dupla baconös hamburger lebegett a szemem előtt.

Az egyetlen jó az volt az egészben, hogy a Crazy Rumors Amaretto ajakírt nyalogattam a számról, annak legalább egészségtelen-de-nagyon-finom marcipános cappuccino íze van.

Ismét kiderült: a szupermaratont sosem fogom lefutni (konkrétan azt éreztem, hogy FOGNOM kell a mellemet, hogy ne szakadjon le, pedig sportmelltartóban voltam. Úgyhogy este kicsit féltem, hogy Erős Antónia megszakítja az RTL műsorát, és beolvassa, hgy labilis elmeállapotú, önmagát sportosnak képzelő, önnön mellét fogdosó anyuka ámokfutott az XY parkban. Kérjük, ha gyermekük látta, sürgősen kérjék szakember segítségét, mert a gyerek megállhat a növésben/kaktusz feljődhet az orrában/megbukik biológiából, mert rendszertanilag nem tudja majd besorolni a látottakat.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr52329133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berix 2010.09.28. 14:40:26

Ez nagyon jó:)) A futással én is így vagyok, sajnos. Egyszerűen tudomásul kell vennem, hogy nem nekem való.

VKI · http://raknelkul.blog.hu 2010.09.28. 18:48:07

Szia Ági,

meg tudnád mondani, hogy hol lehet ezt az ajakbalzsamot kapni?

Köszi!

A futással meg kitartás! Én zenét hallgatok mozgás közben, hogy ne unjam, főleg, ha ilyen monoton dologról van szó. De csak így tovább, ismertem valakit, aki sétálással kezdte (egyszerűen nem bírt futni, annyira nem volt jó kondiban), pár hónappal később úgy futott, mint a nyúl, és vagy harminc kilóval kevesebb volt.

Veronka 2010.10.02. 20:22:27

Némi kolléganői támasszal én terembe járok, rémesen utálom, de mintha hasznáélna. Ellenben a heti 3 alkalom, ami kell a hatásossághoz pont a végre előálló szabadidőmet eszi meg.

Cider 2010.10.04. 14:20:07

VKI, én itthon nem találtam ilyet, de a www.supersmoocher.com oldalon lehet rendelni.. Kettőt vettem, darabja £3.45 volt, plusz £1.95 összesen a postaköltség. Csütörtökön 11-kor rendeltem, és ma (hétfőn) már meg is jött. Kisméretű borítékban, belül ciklámen papírba csomagolva, pici ciklámen szivecskékkel megszórva. :)

jéghercegnő 2010.10.06. 17:39:57

@Cider: ahh csak innen lehet rendelni? (sajnos se én se ismerős nem tudja megoldani kártyás fizetést). gondolom nem lehet ilyen jó dolgokat Magyarországon venni boltban.. :(
süti beállítások módosítása