HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.07.26. 11:26 GoldenApple

Eltelt lassan fél év,

 mióta megszületett a kisfiam. Eddig is dolgoztam ugyan, de csak úgy "szinten tartottam" a munkáimat, most azonban nagy terveket kovácsolok: átalakításról, új projektekről álmodozom.

A bor, a szépség és divat kapcsolata már régóta érdekel, most ez a házasítás egy új, vizuális formában is megvalósulni látszik. Új áramkörök, izgalmas kihívások és- ha felvesznek- talán új iskola is.

Ideje volt felkelni a kanapéról, összeszedni és leírni az álmaimat. És most ideje nekilátni, hogy meg is valósítsam őket.

Ígérem, mindenről beszámolok.

És soha nem fogom tudni eléggé megköszönni a férjemnek, hogy mindebben támogat.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr912176841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jéghercegnő 2010.07.27. 08:30:19

Nagyon jó értesülni arról, hogy ilyen csodálatos harmóniában élsz, s szerintem sokak példaképe lehetnél, minden túlzás nélkül. Sokszor amikor olvaslak eszembe jutnak azok a nők, akik megrögzötten ragaszkodnak felépített életmódjukhoz: csörtető karrierista életükhöz, vagy a másik fél, az igazi anyatigris, aki megvet minden nőt, aki dolgozni mer egy csöppség mellett (sarkítva). Jó látni a Te példádon keresztül, hogy van aranyközépút, és igenis meg lehet csinálni, s se Barnus se drága Urad se a munkád, és természetesen Te sem sínyled meg ezt az életstílust. Sok szerencsét az új iskolához (szerintem sokunk oldalát furdalja mi is lehet az). Igaz csak 3 éve vagyok együtt a párommal, de sok mindent tanulhattam már Tőle, az egyik nagyon fontos: az ember élete végéig tanul, s ez azért fontos, mert sok mindent elveszthet az ember, vagy elvehetnek Tőle, de ezt a megszerzett tudást már nem!

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2010.07.27. 09:53:09

Örülök, ha így látod, de azért ez nem feltétlen igaz.
Keresem az utam én is, mint mindenki: nem vagyok meggyőződve róla, hogy jó az, amit és ahogy csinálok. Én is veszítek el barátokat, munkatársakat, érnek rohadt nagy csalódások és van, hogy sikítófrászt kapok a férjemtől meg a fiamtól.
De az alapok mindig megmaradnak: nagyon szeretem őket és nagyon szeretem az életem.

Mókusélet 2010.07.27. 10:54:36

Az utolsó 8 szóban MINDEN benne van!
Drukkolok Neked és minden nap "Rád" nézek, mert szeretem olvasni a történeteidet.

jéghercegnő 2010.07.27. 14:52:42

No igen semmi sem egyszerű, de ha már szereti az ember az életét úgy 'cakk um púder' mindennel együtt (család, munka, otthon)- az már csodálatos, s a többit hagyni kell elmenni (csalódások, bántások) azok múlandóak.. a Család az örök! :)
süti beállítások módosítása