HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.06.03. 08:54 GoldenApple

Barbár-sintér-hentes

 dolgot csináltam múlt szombaton. Kedvenc lovas-kaszkadőr (nekem az már bőven annak minősül, hogy fel tud rá ülni. emlékszem egy ominózus szilvásváradi kirándulásra. nem tudom, hogy a Szedres névre keresztelt ló, vagy az Ági névre keresztelt kislány félt jobban.), no szóval kedvenc lovas-kaszkadőr szőkém önhibáján kívül rettenetesen leégett a napon.

Olyannyira, hogy a keddi (vagy szerdai? nem emlékszem, kismamaagy) kezelésnél le se tudtam gyantázni a karját. Egyszerűen elborzadtam, hogy a forró gyantával rámenjek és... 

Gyere vissza szombaton- nyögtem  végső kétségbeesésemben.

Oké, de szombaton ismét lovas rendezvény lesz és nem, egyszerűen NEM mehetek oda gyantázatlan karral.

Amit én megértek. Hisz a lovas társadalom nyilván, mondom nyilván telistele van jóképű és szemtelenül jóképű igazszívű, markáns arcú, jól áll a fenekén a farmer és van egy pici borostája fickókkal.

...

Oké, most adok Neked 20 másodpercet, hogy átgondold, magad elé képzeld. 

...

Nem mondtam, hogy ruha nélkül, hékás!

...

Ruhában se rossz, ugye? Na, akkor megértheted, hogy mi vezérelt, hogy bekapcsoljam a gyantázógépet. Magamban halkan elmormoltam egy imát, majd végiggördítettem a patront a kezén, lecsuktam félig a szemem, és húztam.

Apró, pici darabokban igaz, de jött vele a felső hámréteg is. Nem foltosan, nem, mint amikor a tapétát szedik le (lakásfelújítottunk, mondtam már?), hanem mint amikor nagyon száraz a bőr és hámlani kezd.

Mindegy, ez az én "bőrbarát", és "mentsük meg a bőrt" lelkemnek sok volt. Komolyan mondom, fizikai fájdalom volt minden újabb csík, és a magam iránti mély emberi és szakmai megvetés (hogy tehetsz ilyet?) keveredett az Ő hangjával (kérlek, gyerünk, csináld, nem lesz baj, komolyan) és a már előbb vizuálisan megjelenő kávbojok képével.

Itt már MINDENKÉPP félmeztelenül kellett elképzelnek őket a folytatáshoz.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr822052683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paloma 2010.06.04. 15:12:00

"Save a horse, ride a cowboy"

jéghercegnő 2010.06.05. 09:52:43

irigyellek, élvezetes munkád van :)

felmerült bben a napsütéses (lekopogom) időben, hogy nem tervezel esetleget egy posztot a 'Nyári smink'-ről? hogy mit szbad mit nem idén milyen színekkel stb stb ? :)
süti beállítások módosítása