HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.05.31. 14:21 GoldenApple

Tudom,

 mostanság nem sokat írok. Ez persze nem azért van, mert nem történik semmi. Sokal inkább az  az oka, hogy nagyonis sok dolog zajlik épp és én semmi mást nem csinálok, mint próbálom fejfájás nélkül megúszni a mindennapokat.

Úgy fest, Medvi végre lettett a kombi opel gondolatáról (érvei között első helyen a Nyuszkó, hidd el, "Opel, sose kop el" állt) és most úgy fest pözsónk lesz. Roppant praktikus. Majd meglátjuk.

Dolgozom (fotózás és egyéb), gyereket nevelek - ehhez nem kell komment, olyan hülyeségeket éneklek neki (és olyan hangosan), hogy a szomszéd már most megbánta szerintem, hogy odaköltöztünk és könyörög az égnek, hogy hagyjam sírni a gyereket, az is jobb, mint a hangom.

Ezen kívül még mindig pakolunk, költözünk, én szó szerint beköltöztem az Ikeába, már oda járok haza.

Figyelj, ilyet még nem olvastál tőlem: olyan szinten vagyok elhavazva, hogy az utóbbi héten semmi új sminkszert nem vettem.

  • Roppant fontos, felelősségteljesen gondolkodó olvasóim: lehet sziszegni, majd ekkora felszínesség láttán sietve elhagyni ezt az oldalt.
  • Mindenki más (akik velem együtt elmorzsoltok egy könnycseppet, és fájdalmasan felsóhajtottatok, hogy hová fajul ez a világ, ha már Áginak sem jut ideje sminket venni), nos, Ti a barátaim vagytok. Örökké.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr882044854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marverk · http://www.divatblog.blog.hu// 2010.05.31. 20:22:53

Én holnap vizsgázok irodalomból,és fürdés előtt utoljára bekapcsoltam a gépet,hogy stresszlevezetésként megnézzem kedvenc blogjaimat:) emellett ma tiszta diliház volt, azonfelül ma meg kerek 15 percig kerestem az egyik füzetemet,mikor végső kétségbeesésemen lehuppantam az ágyra,és mérgemben egy csapással lesodortam,ami rajta volt--és lám-lám---,ott volt a füzet!
szóval együtt érzek!!!:)

Mókusélet 2010.06.01. 11:26:49

Tarts ki!...kb. 1 év, mire belakjátok, úgyhogy nincs már sok belőle :-)
Én viszont sajna vettem.....3 db. szürkés szemhéjport a MAC-től. Kicsit volt lelkiismeret furdalásom-főleg így fizetés előtt-de egyrészt megérdemlem,mert nagyon szar az idő és valamivel fel kell dobni a hangulatomat,másrészt ANNYIRA DE ANNYIRA szép lett a szemem, hogy azt hitték profi csinálta.
Úgyhogy trallala, szép az élet!

neomatsek 2010.06.01. 13:01:07

Én mélységesen együtt érzek veled,engem mostanság a vizsgaidőszak kötött le,így egyrészt lakás olyan mint egy háborús övezet,másrészt vásárlásra alig jutott idő,az idő is szar,így csak a legszükségesebbeket vettem meg mindig.Sajna a smink cuccok ebbe ideiglenesen nem tartoztak bele,de remélem jövő héttől már másképp lesz a dolog.Legközelebb,ha jut időm ilyen jellegű vásárlásra,közben majd rád is gondolok kicsit:D

marverk · http://www.divatblog.blog.hu// 2010.06.01. 19:07:03

Húú,lányok,ma volt anyu névnapja,és vettem neki próba-szerencse alapon a Rossmannban egy potom 300 Ft.-os Essence szemhéjpúdert,csak annyit ír,hogy eyelash.Arany színű.Kipróbáltuk....Valami mennyeien néz ki:) néha ki kell próbálni az olcsó cuccokat is,ez a szer nagyon megérte :-)

jéghercegnő 2010.06.03. 07:41:46

@neomatsek:
annyira egy cipőben járunk :) tegnap volt a végső szóbeli vizsgák, s a lakásban 1 hét felgyülemlett szennyes ruhái, edényei kacatjai a lehető legmeglepődd helyein bukkantak elő.. :D foganasítani kellene, vizsga időszakban, nagy gyereknevelés idejében, és sok-sok munka idején automata robot takarítót, aki amíg Te tevékenykedsz, takarít, mosogat, port töröl, mos, főz, vasal... Te jó ég már be se fér az a akasztós szekrénybe a sok vasalatlan... XD Hosszú lesz ez a hétvége is.

neomatsek 2010.06.03. 23:57:20

@jéghercegnő:
úgy látszik ez egy általános jelenség,barátnőm is épp mesélte,h a szennyes kosárba már akkor sem férne náluk több ruha,ha jól megtaposnák:D
a segítő robot ötletét,pedig kimondottan hasznosnak találom,addig is most egy naaaagyon hosszú hétvége elébe nézek én is:)
süti beállítások módosítása