HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.03.26. 10:51 GoldenApple

Zabkorpás

kekszhez keresek receptet (eme eszperente eszmecsere... basszus, nem folytatom). Szóval sütni szeretnék, mert van itthon sütnivalóm (ez már tényleg a vég, ciánt ide...)

... és közben kipróbáltam a L'Oreal új Mat Morpose alapozóját. Utálom a habosított alapozókat (könnyen lesz bacifészek a tégely, bár ha megállod, hogy CSAK fülpiszkával nyúlsz bele, akkor talán-talán), de valahogy ezt nem olyan idegesítően darabos. Sőt... azt kell mondjam, jó a textúrája, csodaszépen fed, könnyen eloszlatható, a mindjárt-leírom-mi-az hibájával együtt is ez az egyik legjobban sikerült új alapozó mostanában. Hogy mi a hibája? Ígéretével ellentétben ez is kifényesedik 6 óra után. Igen, 6 óra után, és most van 10:45. Így jár az, akinek van egy 5 és fél etes babája - már hajnalban is tesztelhet. És most úgy érzem, mindjárt itt vannak az ünnepek: már csak kettőt alszom Karácsonyig.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr981869979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akikaztmondjákni 2010.03.26. 14:28:06

Komolyan mondom, h én még mindig nem találtam olyan alapozót, ami nem fényesedne ki...most egy MAC-em van, de attol is fényleg egy idö után.Szerintem nincs is ilyen alapozo:)Vagy az én bőröm katasztrofális.

neomatsek 2010.03.26. 16:56:41

@akikaztmondjákni:
nekem segített a problémán,h alapozó alá dobok fel egy kis bázist/primert ki,h hívja,bár így is kifényesedek,de jóval később,ráadásul jóval egyenletesebb a bőröm tőle,így az apróbb hibákat már ez is eltünteti:D
(a MAC Prep+Prime termékét használom)

pancsolos 2010.03.27. 00:11:53

izbolygo.hu-n talalsz jo kekszes recepteket. Innen nemetbol csokollak :)

angyur 2010.03.27. 16:38:20

kicsit drágább, de nekem egész nap kitart: Chanel, Teint Innocence. Én is sok mindent kipróbáltam már, ezzel nagyon meg vagyok elégedve.

akikaztmondjákni 2010.03.29. 10:24:32

@neomatsek: Igen, mondták már nekem is, h probáljam ki:)Igyekszem, én az oil controlra gondoltam a MACtől, meg a strobe creme-t ajánlották még.
Meg állitolag nem is folyik attol le:)
Te melyiket használod?

neomatsek 2010.03.29. 17:03:03

@akikaztmondjákni:
én a Prep+Prime Skin Base Visage-t használom,ami így néz ki:

www.weloveshopping.com/shop/palmgirl/MAC-PPB30.jpg

maga a termék egy fehér,sűrű krém,amiből relatív kis mennyiség is elég az egész arcra,kicsit várni kell,h felszívódjon és ha utána végig simítom az arcom érzem,h simább

amúgy ajánlom neked a makeupalley.com oldalt,mert ha regisztrált,akkor rengeteg termékről olvashatsz értékeléseket,így talán könnyebb eldönteni,h neked az adott cucc megfelel-e vagy

amiről még olvastam jót az a smashbox photofinish bázisa (ebay/amazon) és a mschic face canvas bázisa (www.mschic.com/mschic/primer/m1000.html)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 11:37:00

@neomatsek: Jajjaj:) erröl olvastam, h sokan kipattogtak töle:s
Nekem nagyon érzékeny az arcom:(
Ezért gtam az oil controlra.
A Temptaliat szoktam nézegetni, ott is tesztelgetnek.:)de meglesem ezt is mindjárt.
Tud valaki segiteni?A MAC uj Trip kollekciojábol szeretnék vmit, de nem lesz nálunk, csak reptereken meg duty freeben:(
Itthon is lehet ott kapni majd?Meg a MAC nem szállit hozzánk, ha jol tudom?:( Nagyon szeretném ezt:
www.maccosmetics.com/product/spp.tmpl?CATEGORY_ID=CAT2633&PRODUCT_ID=9248

neomatsek 2010.03.30. 13:15:04

@akikaztmondjákni:
szerintem menj be valamelyik MAC üzletbe és kérdezd meg,h esetleg maradt-e a karácsonyi kollekcióból ecsetkészlet,ugyanis abban szinte ugyanezek az ecsetek voltak benne,igaz ha jól néztem,akkor két készletet kellene venned,h meglegyen az összes áhított ecset

www.temptalia.com/mac-magic-mirth-and-mischief-collection-lipeye-bags-for-holiday-2009

a temptalia tényleg jó,én naponta többször is nézem,h van-e valami újdonság:D

amúgy a makeupalley.com-on lehet szervezkedni is,h ha valaki olyan helyen lakik,ahol megjelenik egy adott kollekció,akkor megveszi neked,amit kérsz és te pedig elküldöd a pénzt

akikaztmondjákni 2010.03.30. 14:04:34

Aszonta egyik ismim( akinek 3 láda MAC cucca van:9 szoval iszonyat fan meg sminkel is ),h ez a Trip nem lesz nálunk:( Még a reptéren sem.
Mondjuk meg akartam külön is venni öket, de ugy joval drágább ugye:)187esem van ezek közül, csak kopott már.A 168 nagyon kellene.
Egyik bnőm sztyui:)Vele meg lehetne dumálni.Csak az a baj, h nem beszélünk egy ideje:)Ugyhogy ez is kilőve.
Nem lesz ilyenem.:(
Temptaliat én is nézem napont 20szor:) Multkor volt egy magyar lány benne:)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 14:10:36

@neomatsek: Amugy köszi a tippet, de ezekből pár darabot hoznak ide ,nem?:( tuti nincs már:(

neomatsek 2010.03.30. 14:14:59

@akikaztmondjákni:
egy próbát megér,elviekben hozzánk a csehektől hozzák át a cuccot,már mint ott van valami bazi nagy rakták és onnan hozzák át a pesti boltokba a megrendelt árut,szal lehet,h tudnak neked hozatni dolgokat,szorítok neked,h sikerüljön:D

ha ők nem tudnak segíteni,akkor esetleg nézz szét ebay-en ott is lehet ám kincseket találni;)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 14:22:28

@neomatsek: Hát a Liberty helyett inkább ezt hoznák ide...Na mindegy.
Bonyolult ugy, h szolok XYnak stb.
HA más nem lesz, megveszem külön külön:(
www.temptalia.com/mac-trip-collection-look-in-a-box
Ez is de gyönyörü, Istenem!

neomatsek 2010.03.30. 15:49:29

@akikaztmondjákni:
igen,én is nézegettem ezeket,és annyira elegem van abból,amikor egy márka ezt csinálja,már mint,h bizonyos dolgokat itt,bizonyos dolgokat meg ott dob piacra,és még csak meg sem tudod rendelni...

a liberty nekem sem jön be,semmi sem tetszik onnan,ez rossz nekem,de jó a pénztárcámnak:D

akikaztmondjákni 2010.03.30. 15:53:40

@neomatsek: Jól mondod:)
És a párom is örül ennek:)
Az a baj, h ő nem érti ezt:) Csak néz, amikor uj MACem van, gyönyörködöm benne meg örülök:)
De 3 ecsetet mindenképp kell vennem még:S
Meg a bázist most.Szoktuk mondani, h a világ pénze nem lenne elég!:)

neomatsek 2010.03.30. 16:38:47

@akikaztmondjákni:
amikor karácsony előtt párom is véletlenül ott volt a MAC-es bevásárlásnál,háát majdnem dobott egy hátast,amikor csaj közölte,h mennyit kell fizetnem az ecsetekért,és a kis csecsebecsékért:D
ezért egyrészt inkább egyedül járok ilyen helyre,másrészt kötöttünk egy amolyan csendes egyezséget,h nem költök túl sokat ilyen dolgokra,de ha tehetném,óóó,akkor istentelenül sokat tudnék ilyen dolgokra kiadni:D
mondjuk ettől függetlenül azért bírja az ilyen dolgokat,mert időnként játszunk olyat,h ő kiválaszt pár színt,nekem meg abból kell valami viselhető sminket összedobni:D:D:D:D

akikaztmondjákni 2010.03.30. 17:00:27

@neomatsek: Mi ugy szoktuk, h: Négyen megyünk:)A két fiu beül valahová kávézni vagy akármi addig:)Mi meg válogatunk.És igy nincs para, h sietni kell.
Mondjuk, szerencsém van, mert olcsobban hozzá jutok:P de az ecsetek ára igy is brutál.Én mindig azt mondom neki, h muszáj ezt, mert ez nagyon sokáig kitart:)Aztán már ő mondta, h csak MAC ecsetet vegyünk, mert ő nem fog 2 honap mulva megint, mert pl. szétment:)Lehet azért itt manipulálni:)
süti beállítások módosítása