HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.03.05. 15:16 GoldenApple

Az én Uram aszontanekem,

 

kapok egy telefont.

Bizony.

És lőn, tegnap nagyijára hagytuk K. Barnabás, szabadlábon védekező kiskorú terrorgépet, és elmentünk a Lurdyba, hogy nyélbe üssük a dolgot, bementünk a Pannonhoz, majd besétáltunk a mozi melletti telefonoshoz.

Mókás volt. Nézegettem a telefonokat, Medvi kérdezett egy-két dolgot (amire nagyon humorherold válaszokat kapott, a pasi valószínűleg vicckuckóban töltötte az éjszakát. A baj csak az volt, hogy nem vicces volt, hanem gunyoros...) majd az egyik nagyon megtetszett. Megkértem a srácot, hogy azt az egyet vegye ki a pultból, mert meg szeretném nézni.

- Miért, így nem látod? - kérdezte ő, aztán -mivel gondolom elég döbbent fejet vágtam- kelletlenül kivette.

Elvettem tőle a telefont.

-Csak vicceltem- mondta.

- Elég rossz vicc volt. 

- Nem tetszett?

- Nem.

- Az gáz.

- Az tényleg gáz- mondtam, és kijöttünk.

ha egy kicsit jobban magamnál vagyok, akkor elmondom neki, hogy konkrétan egy 60 ezer forintos készülékről beszélgetünk, és igen, ha el akarja adni, akkor szeretném megnézni, és nem kérek pikírt megjegyzéseket.

Nem vettünk ott semmit a mély levegőn kívül.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr981811644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panda_m 2010.03.06. 14:05:06

jippie! úgy szeretem, ahogy Mo.-n "eladnak" az eladók. tegnap úgy látszik általános viccsüti evészet folyt városszerte...

marverk · http://www.divatblog.blog.hu// 2010.03.06. 15:48:34

uh.én ilyenkor mindig felemelem a hangom,és félig ordítva,gyors szemjárással,agresszív tekintettel közlöm vele miért is jöttem...
süti beállítások módosítása