HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.01.07. 16:44 GoldenApple

Tegnap

mozgalmas napunk volt, irigyelt is érte a Radó...

így kezdődik Bálint Ágnes általam ronggyá olvasott Szeleburdi családja, és a mai napig ez a mondat jut eszembe, ha igazán sok dolog történik velem egy nap, sőt, Medvének is így szoktam felvezetni az eseményeket.

Már nem kérdez vissza, hogy ki az a radó, és nem teszi hozzá, hogy nem is igaz barát, aki irigykedik rád, Nyuszkó, az ilyennel nem kell szóba állni.

Szóval egy igazi, nagy elalvós nappal indultam, rohanás a vérvételre és Barnabás dolgait intézni (bővebben az almafa.blog.hu szakirodalomban:)), hogy visszaérjek a munkahelyemre legkésőbb 11-ig, úgy volt, hogy viszik el a Drazsémanót.

Barnabás dolgaitól sokkot kapva beestem a közeli angol ruháshoz (szaknyelven turki), ahol sikerült pillanatok alatt egy kisebb szakajtónyi cuccot összevásárolnom, illetve összefutottam a volt tanítványommal, majdan jól hazajöttem... volna, ha nem keresztezi az utam egy teljesen használhatatlan, de annál gyönyörűbb borítéktáska (igen, rohadtul nem fér el benne egy pelenka sem, de eperszínű ÉS kígyóbőr mintás És hosszú, ezüst csat van rajta. Szarul hangzik, de tényleg álomszép!), szóval ha már úgyis a fejemet veszi az Uram, akkor legyen kövér az a lúd, ne csak én, egy szó mint száz, jött velem haza...

Az orvosnál eltöltött idő és a vásárlás (ami 2x annyi volt, mint a doki) teeeeeeeljesen kimerített, úgyhogy nekiálltam szilvás gombócot csinálni.

Még mielőtt kék szalagos háziasszonynak tűnnék, sietve leszögezem, hogy

1. nem, ez még mindig nem gasztroblog

2. mélyhűtött a gombóc (muhaaaaahahaaaaaaaaa)

3. azért kibontottam egy üveggel a kora-terhességi-befőzési-láz során eltett mákos szilvalekvárból, és meg kell mondjam, nagyon de nagyon feltuningolta a kis fonnyadt szilvalekváros gombóckákat.

Én pedig akkora önbizalomra tettem szert, hogy gyorsan fel is hívtam a Medvét, és elmondtam neki, hogy mennyit költöttem ma, aztán kiegészítettem azzal, hogy tulajdonképpen nem költöttem magamra semmit, mert mindent tőle kaptam.

Úgyhogy én táskát kaptam (kaptam?), ő meg sokkot, a folytatás várat magára estig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr811654454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása