HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.12.10. 10:32 GoldenApple

Fejtsük meg!

  • miért bunkó a postás, mikor átadja az ajánlott levelet?
  • miért kelletlen az eladó, ha megkérdezi, hogy miben segíthet, én meg elmondom?
  • miért nyűgös a hivatalnok, ha valamit intézni kell?
  • miért akkor hisztizik a kutyám, ha épp üzleti telefonom van?
  • miért nem köszönnek az emberek egymásnak?

 

MIÉRT NEM SZEDI KI MINDENKI A KARÓT A SEGGÉBŐL??

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr621587781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marverk · http://www.divatblog.blog.hu// 2009.12.10. 14:59:20

igen. ma mindenkinek béna napja van:D

neomatsek 2009.12.10. 21:00:27

jó kérdések,pedig nem sok kellene és mindenkinek szebb lenne a napja,egy kis mosoly itt,egy kis türelem ott,egy csipetnyi megértés,egy leheletnyi figyelmesség...

VKI · http://raknelkul.blog.hu 2009.12.11. 07:22:59

Mért jönnek neked az emberek az utcán, a boltban? (És utána mért nem mondják: Bocsánat. ???)

MyLife79 2009.12.11. 10:21:12

Mindegy miért, millió oka lehet :) Gondolj arra, biztos nem ez a legjobb napja, és légy kedves és mosolygós, és átragad rá, ha nem is azonnal, de biztos jó érzéssel tölti el, és eszébe fog jutni a nap további részében :)
Ha car napja van az embernek, irtó jól tud esni, egy mosoly, egy kis figyelmesség és kedvesség. És ha ő megkapja, talán legközelebb ő adja ezt tovább :)

jéghercegnő 2009.12.11. 18:49:14

sokak szidják az eladókat, hogy kelletlenek, ingerültek, nem "nyalják" körbe a K vásárló popóját sok oka van. A legfontosabb tudni, hogy a K vevő néha Kedves-t is jelenthet, de nem ez a nagy büdös helyzet általában. picit off, de hogy másként lássunk: van az hogy Te igyekszel mosolyogni és a legeslegudvariasabb lenni, de olyankor történnek olyanok:
1 hogy már ordítva jön be a vásárló (általában nem derül ki mi az oka rá) csak örjöng szitkozódik, lehord minket mindenféle jöttmentnek s pénzéhes burzsuáz g.cik vagyunk... mert tönkretett egy megvásárolt terméket és mi nem akartuk kicserélni blokk hiányában...
2 napi 12 órában végzel állómunkát és herótunk van abból, hogy nemhogy nem köszönnek ha bejönnek (ahogyan az adjon isten úgy a foagdj isten) de még vissza sem köszönnek, semmibe néznek
3 hogy a kolelgák mindig betegen járnak be: részben értem meg mert nincs betegszabi, de evvelo mindekit lefertőznek
4 tényleg nem pénzéhségből mondjuk, hogy mit vegyen meg, miért pl a drágábbat (nem jutalékosan van 1 eladó ált) akkor is ordít meghazuttol, lecslózik és még sorolhatnánk.. becsüljük meg egy picit az eladókat, akik legtöbbje érettségivel rendelkezik, minimálra van bejelentve, nincs fizetett szabi, se fizetett betegszabi, saját szabadidejében önszorgalomból tanulja megadott termékek ismeretét, s igyekszik a legjobb tudása szerint kiszolgálni.. persze vannak kivételek, aki le se xarja az egészet.. de tisztelet a többinek, s néha 1 mosoly mindenre megoldás lehet!!!!

jéghercegnő 2009.12.11. 18:49:54

sorry a hosszú post-ért. amúgy ez jó magyar szokás: a SEGGBE SZORULT ZABSZEM!!!

neomatsek 2009.12.12. 13:14:00

@jéghercegnő:
mindkét oldalnak oda kellene figyelnie kicsit,és a rossz hangulatát nem a másikon levezetni,viszont itthon a boltok eleve érdekesen állnak a vásárlóhoz:S
1. rengeteg helyen nem fogadják el a bankkártyát,csak a készpénzt,de ezt sehova nem írják ki,és ők vannak felháborodva,ha a vevőnél nincs annyi pénz és otthagyja az árut
2. ha rossz a vonalkód,akkor a vevő választhat,h vagy visszamegy maga egy jóért vagy egyszerűen otthagyja a terméket

jéghercegnő 2009.12.13. 12:02:45

@neomatsek:
bankkártyáról: ez nem előírás, hogy mindenütt lehet vele fizetni ezért boltok választják ezt. HA lehet fizetni, akkor mindenütt kinnt vannak az elfogadott kártya matricái. És hogy nincs mkiírva, hogy lehet-e fizetni vagy sem kártyával tök mindegy, mert:
1. Ki van ragasztva azon kártyák matricái amivel lehet fizetni ennek ellenére naponta rengeteg olyan kártyával akarnak fizetni (American Express), ami nincs kiragasztva és ők vannak felháborodva. Illetve előfordult már, hogynap közben elromlott a bankkártyaterminál, és egy A!-es lapra kiírtuk, hogy elnézést kérünk, de a mai napon nem üzemel bankkártya terminálunk, ami konkrétan a kassza elé lett kirakva, ami mellé rakja az árut, ennek ellenére, elküldtek szó szerint minket a K@rva anyánkba hogy hogy merjük ezt emgcsinálni, és még ki sem írjuk. Ennyit arról, hogy kiírjuk vagy sem: AZ EMBEREK BAMBBBBÁK? ÉS NEM (AKARJÁK) VESZIK ÉSZRE.
Rossz vonalkód: ez egy spec eset, nem ez az etalon, ha ilyen van és nem oldják meg ők, akkor vásárlók könyve, de ez hely függő is (pl egy tecsós kasszástól ne várjuk már el, hogy kiszaladjon emgnézni, most mi a gubasz, és ne vele ordítsunk)

neomatsek 2009.12.13. 18:53:01

@jéghercegnő:
nemtom,szerintem semmibe sem telne kiírni,h lehet-e kártyával fizetni vagy sem,de mivel tudom,h nem kötelező,ezért nem is csodálkozok,h szinte sehol sem látni,viszont cserébe nem értem,akkor a boltosok panaszát,nem egyszer vágták már a fejemhez,h miért kártyával akarok fizetni,ma már én vagyok a x-edik...
amúgy,ha valami ki van írva,csak én nem veszem észre,akkor én bocsánatot szoktam kérni a pénztárostól,eladótól,mert tudom,h én hibáztam
a dolog csak azért furcsa,mert eléggé modern korban élünk,rengeteg embernek van kártyája,és evidensnek veszi,h tud vele fizetni,régen ez azért más volt,így egyszerűbb volt kiragasztani,h mely kártyákat fogadják el

a rossz vonalkód nem olyan speciális,havonta egyszer tuti beleszaladok egy ilyenbe,és félreértetted,én nem a pénztárostól várom el,h felpattanjon,hanem mondjuk a lébecoló biztonsági őr vagy esetleg egy másik ott dolgozó emberke vehetné a fáradtságot,h hozzon egy jó terméket

amúgy elhiszem,h az emberek bunkók,türelmetlenek,idegesítőek,de velük meg ugyanilyenek az ő munkahelyükön,és ha mindenki mindig máson vezeti le a feszültségét,akkor annak jó vége nem lesz...

neomatsek 2009.12.13. 18:55:43

@jéghercegnő:
még egy dolgot elfelejtettem,az ordítozás nem megoldás...

VKI · http://raknelkul.blog.hu 2009.12.14. 07:28:29

@jéghercegnő: A VEVŐNEK MINDIG IGAZA VAN!!!! Más országokban ezt már tudják, itt még nem. És hogy mért van igaza akkor is, ha nincs igaza? Mert ha nem beszél vele az eladó emberszámban akkor is, ha az már idegesen jön be, akkor legközelebb nem megy be oda, és szépen lassan bezárhat a bolt... Ennyire egyszerű. Odaviszi a pénzét, akkor tiszteljük meg érte. Ha meg annyira paraszt, akkor küldjük el, ne is jöjjön oda többé. Sajnos általában nem ez a helyzet.
Tisztelet egymás iránt, és ebben az esetben sajnos az eladónak kell megelőlegezni ezt, mert ő van a fenéknek azon oldalán... Ez van.

jéghercegnő 2009.12.14. 13:26:13

@neomatsek:
igazad van az orditozás nem megoldás egyik részről sem: SŐT!!! Van, hogy nagyon rendesen jön oda egy vevő látom rajta, hogy tényleg nem az ő hibájából történt az eset, és ha ezt intelligensen tudja tenni néha kivételt teszünk, vagy pl törzsvásárlónál és néha kivételt teszünk (pl blokk nélküli csere): hogy érezzék mi is emberek vagyunk, és értékeljük a kedvességet (holott azért ilyenkor a saját állásunkkal játszunk). Kártyásban egyetértek, hogy ha nem egy utcai standról beszélünk, akkor igenis kéne kártyás fizetés: de ha tulaj nem követi a vevők igényeit, akkor számítson rá hogy azok nem mennek vissza. Az, hogy visszabeszélnek panaszkodva, hogy maga az x-edik vásárló aki evvel akar fizetni: igazad van: akkor írja ki és nem kell napjában 100-szor elmondani. :)
Arról, hogy a vevőnek mindig igaza van: sok-sok példa volt rá, hogy fél órát ordított K vevő és mi higgadtan magyaráztuk neki, de amikor már a 20. szitok szót ejti ki, és nem fogja föl: hogy blokk nélkül NINCS csere panasz, akkor ez a mondat nem igaz. Más országban sem. Tudta nagyon jól, hogy nem jöhetne be panaszkodni, de mégis örjöngött: és ennek ellenére mindig visszakapják a pénzüket s hogy miért? ezen mindenki gondolkodjon el... S amikor szakszerűen értékesítünk egy állatot, de ő kijelenti, hogy a töredék felszerelés-kissebkailtka/ketrec is elég neki, mert ne mondjam már meg neki mit vegyen és az ő belátása szerint vásárol, s majd visszajön hogy
1. meghalt az állat
2. nem olyan szórakoztató az állat (no comment)
3 'valami' baj van az állattal (általában depressziós, beteges)
és fel van háborodva, hogy ez miért van így, s néha nekem mondja, hogy a kollegám ezt nem mondta el (holott tőlem vette...
EBBEN AZ ESETBEN NINCS IGAZA A VÁSÁRLÓNAK: mert élőlényekről van szó, és nem mondhatom neki, hogy de nem ezt így akkor nem adom oda!
EGy kérdés: kia rossz kereskedő: aki találomra odaadja a felszerelést, minden szaktudás nélkül, hogy minél olcsóbb legyen, vagy aki törekszik arra, hogy az állata még életbe is maradjon? Mert ha kérrik, hogy ők szeretnék a legjobbat az állatnak, de próbáljuk olcsón kihozni: ki szoktuk hozni...

jéghercegnő 2009.12.14. 13:32:23

u.i: sose sajnálom az időt az emberekre, hogy mindnen a legszakszerűbb legyen, megnyugodjon a lelkiviláguk, minden kérdéseikre választ kapjanak, akár 1 órát is foglalkozom velük, telefonszámokkal-weblapokkal látom el őket, fölcibálom a totál-brutál agresszív kutyájukra a rucikat, csak meg kellene érteni, hogy ha mindenkivel lelkiismeretesen bánunk: akkor igenis kell várni a minőségi kiszolgálásra. Ha valakinek nem kell minőségi kiszolgálás: akkor ne ott háborogjon, hanem menjen a tecsóba és tegyen belátása szerint.
S ilyenkor Karácsonykor mindenki feszültebb egy picit: de álljunk meg egy percre, és gondolkodjunk elo azon miről is szól ez az ünep, nekünk mit jelent, s legyünk picit türelmesebbek: s akkor egész biztos, hogy minden szép lesz, s egy mosolyért cserébe a "világot is meghaphatjuk". :)

neomatsek 2009.12.14. 18:05:33

@VKI:
ez egyáltalán nem igaz,a vevőnek nincs mindig igaza,sőt a pénztárosnak,dolgozónak nem kell mindent eltűrnie vagy konyhanyelven a vevő popiját nyalnia,a tisztelet és kultúrált hangnem bőven elég

neomatsek 2009.12.14. 18:17:56

@jéghercegnő:
hidd el,én nem támogatom azt a nézetet,h a vevőnek mindig igaza van,mert nem igaz,de nem írom le még1szer az előző kommentemet:D
viszont én inkább várok kicsit egy minőségi kiszolgálásért,mint sem egy olyan eladó foglalkozzon velem,aki nem ért a dolgához,nem ismeri a részlegét,és látszik,h igazából tojik rám
mondjuk én mindig mérlegelem a helyzeteket,és legfeljebb,ha nincs időm várni,akkor elmegyek,de nem kezdek el hisztizni,kár,h jó pár ember nem így cselekszik:S

VKI · http://raknelkul.blog.hu 2009.12.15. 07:27:29

@neomatsek: Ha elolvasod, én sem teljesen ezt írtam. A paraszttal ki, egyébként tisztelet.
süti beállítások módosítása