HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.12.08. 11:51 GoldenApple

Ó, természetesen

semmi sem lett a karácsonyi vásározgatásból. Medve szuperkésőn jött haza,- rengeteg munkája van szegénynek- én akkor már nagyon de nagyon fáradt voltam.

Szóval nem jutottam még semeddig. 

A mai nap ajándék: mindjárt dél, és én még nem keltem fel. Igazoltan fekszem, nagyon felkeményedett a hasam, de próbálom a jó oldalát nézni a dolgoknak, és egy nagy bögre tejjel meg 4-5 karika bejglivel befeküdtem az ágyba. És nézelődöm. Megválaszolgatom a leveleket, gondozom a fórumot, hajkoronákról gyűjtök képet egy csodaszép lánynak, akinek szalagavatója lesz a hétvégén.

Virtuális lakberendezek: a gardrobhoz szerelvények kellenek, no meg nem lenne rossz kitalálni, hogy mi legyen a konyhában a padlón: hajópadló? Járólap?

Ajándék ötleteken töröm a fejem: én már tudom, hogy mit kapok Karácsonyra, de nem nagyon tudom, hogy hogy viszonyuljak hozzá, mindegy, igyekszem nem törődni ezzel, és újra és újra, évről évre megállapítom, hogy Medve bizony nem egy nagy tálentum ajándékozás területén.

Karácsonyi sütit kellene sütni, no meg a menüt összeállítani, szóval ha igazán belegondolok, nem is megy el aaaannyira eseménytelenül ez a nap.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr191583097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pancsolos 2009.12.08. 13:44:54

Majd én segítek sütni és menüsort összeállítani :) Ja, és én hajópadlóra szavazok (ha tehetném, akkor neme az lenne).

Veronka 2009.12.09. 20:07:08

Ha hamarosan gyereketek lesz, a konyha padló inkább olyasmi legyen, ami szereti/bírja a gyakori felmosást :))
süti beállítások módosítása