HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.11.30. 11:08 GoldenApple

Júdás pénze

Szombat reggel elment a KUTYAgyerek. Takaros kis kosárkája összekészítve, benne a tálikók, a csavart rongycsont és a párnák. Kabát a hátán, póráz a nyakán, a kaja összecsomagolva. Medve komor volt és nemigen szólt hozzám. Úgy ölelgette az ebet, mintha kórházba menne vagy valami frontra: nem lesz semmi baj, na gyere ide, apa szerelme, és jól fognak veled ott bánni.

Ne búsulj - mondtam- tudod, milyen jó lesz? Hoz neked a Panni citromos muffint, azt fogunk reggelizni, és aztán a miénk a világ, mászkálunk ide-oda.

Neki nem kell. Neki nem kell az a muffin, amit azért kapunk, mert ELÁRULJUK és KITASZÍTJUK, egyenesen SZÁMŰZZÜK a kutyát. Épp csak két kövér könnycsepp nem gurult le az arcán.

Mert szerinte én száműztem a kutyát. Mikor kissé ingerültebben rászóltam, hogy ezt AZONNAL fejezze be, akkor már csak szomorú volt. Felsejlett előttem, hogy majd ha egyszer a gyerekünk nyári táborba megy, akkor a Medve kommandós arcfújással kiszabadítja szegényt, hogy ne SZENVEDJEN a SZÁMÜZETÉSBEN/FOGSÁGBAN, no, szóval ez így megjelent előttem és nem tetszett a kép, hogy Marika vagy Katika nénit, esetleg a tornatanár Dezső bácsit ártalmatlanná teszi/likvidálja az uram, mert a gyerek biztos szenved a kajak-táborban...

És jött érte a fehér autó be a munkahelyhez, meg az én mosolygós barátnőm, és vitte a kis pálcikalábút, aki egész hétvégén istenkirálycsászár volt, olyan gömbölyűen jött haza, mint egy kis gombóc, és anyit sétáltak vele, hogy így most, 11 órakor még nem kelt fel, mert kimerült, és sóhajtozva alszik...

Igen, megsütötte (az egyébként nem váltságdíjnak, hanem terhes-szeszélynek készült) isssteni citromos muffint, amiből Medve (a liftig) egy darabot sem volt hajlandó enni, mintha Júdás pénze volna, amiért elárultuk a mi egyetlen kisdedünket. 

A liftben megenyhült. Majd Júdás ide, árulás oda, hamar letuszkoltunk egy párat ebből a limonádé ízű, citrommázas csodából...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr301562733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2009.12.01. 10:46:45

Szia.

Tisztelettel, amíg meg nem szülöd, ne kezdj így blogbejegyzést: ‘Szombat reggel elment a gyerek.’ Mert a frászt hozod mindenkire. De rám legalábis biztos.
Remélem, minden rendben.

Puszi

K.

Re: wazeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, erre nem is gondoltam. Pusz.

VKI · http://raknelkul.blog.hu 2009.12.02. 07:20:52

@GoldenApple: Igen, nekem is volt egy kisebb infarktusom. Vigyázni!

Mozart06 2009.12.03. 08:30:05

Egyetértek először én is frászt kaptam, aztán a következő mondatnál megnyugodtam.

MyLife79 2009.12.10. 10:04:43

Azt kell mondanom, hogy én is frászt kaptam! Aztán elkezdtem hülyézni magam, hogy baccus csak én lehetek ennyire sötét, hogy félreértettem, de most látva a kommenteket....khm óvatosabb megfogalmazást kérünk szépen :D
süti beállítások módosítása