HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.10.26. 19:04 GoldenApple

Olyan de olyan

finomat ettem szombat este, hogy én magam sem hittem el. Elmentünk a Medvével a Metróba és (egy csomó más dolog mellett) vettünk két szelet lazacot.

Fogalmam sincs, miért kívántam meg, mikor utálom a halat (teljesen paradox módon a szusiért viszont ölni tudnék), de már a konyhából előkúszó illatok is roppant lelkesítőek voltak.

Kis konyha, kis gyertya, és egy kis vajon rozéra sütött lazac párolt zöldséggel és kapormártással... nincs olyan étterem és mesterszakács, akiért vagy amiért elcseréltem volna ezt a szombat esti csúcsvacsorát.

Kikapcsoltunk mindent. A telefonokat, a világot, az őszt és a nyüzsgést is: egy pillanatra nem gondoltam rá, hogy ezen a héten három, egész napos fotózás vár, és mellette még pár kisebb munka. Nem szerveztem, nem rendeztem, nem ügyintéztem.

Töltekeztem.

Nem mentünk étterembe, nem mentünk moziba, színházba, koncertre, nem voltam kisminkelve (bár ez mostanában nem újdonság). Csak ültünk a két lazacszelet fölött, ami akkor és ott teljesen romantikus és elsőrandis volt, és megállaptottuk, hogy jó így. Jó együtt. Még-már-megint-most-mindig-újra jó nekünk.

Apró ünnep volt a mindennapokban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr101477034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása