HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.09.17. 12:50 GoldenApple

Hivatalosan is

rázártam a kulcsot az előző munkahelyemre. Három évet zártam le. Nem volt egyszerű... kicsit meg is könnyeztem, sok emlék köt oda, rengeteg fotózásra készültünk ott, csodás embereket ismertem meg.

Ők - úgy érzem- jönnek velem tovább. 

Kicsit izgulok, de nagyon készülök az új nyitásra, a megújulásra. 

Medve biztos nem olvassa a blogomat - sosem szokta, így nyugodtan leírhatom: nélküle nem menne. Mosolyogva, biztatva drukkol nekem, amikor már ott tartok, hogy feladom az egészet és elzarándokolok Gabonba. Pakol, cipel, szerel és szeret, miközben pontosan tudom, hogy teljesen ki van merülve.

Annyira csordultig van a szívem hálával, hogy csak egy halk köszönömre futotta tőlem - képtelen voltam mást is mondani.

Este 11-kor néztem a liftben a kis arcát, a fáradtságtól lila táskákat a szeme alatt, hallottam, ahogy felsóhajt a szekrény súlya alatt. Mindent egyedül csinál, hisz én most nem emelhetek, nem pakolhatok, nem cipelhetek.  Nem, nem panaszkodott. Tegnap este sem. Mosolygott, és azt mondta, hogy minden rendben lesz, és kész lesz minden hamarosan, ne aggódjak, mindent megoldunk.

Néztem a fáradt-vidám szemét, és arra gondoltam, hogy nélküle sehol sem lennék. Mindent megadott, amit valaha szerettem volna: ott áltam biztonságban, szeretetben, szerelemben (igen, ez az a szerelem, ami miatt néha ki tudnám kaparni a szemét), immár leendő édesanyaként. Szabadságban, tiszteletben és új lehetőségek kapujában. És ő adta a kapuhoz a kulcsot...

Csak egy dologot tudtam még hozzátenni.

Köszönöm. Köszönök... mindent.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr841388206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása