HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.08.19. 12:00 GoldenApple

Azt hiszem,

tartozom egy magyarázattal azoknak, akik újra és újra megkérdezik, hogy miért nem írok a "hogyan nyaraltunk" blogba. Talán már akkor sem volt fontos. 

A fontos az volt, hogy nem túl hideg/meleg/sós/vizes-e a víz, hogy át van-e sütve rendesen az étel és hogy kibírom-e a parton a sült polip szagát anélkül, hogy belehánynék a mellettem békésen vödröző-lapátozó kisfiú strandkészletébe. Iszom-e eleget, éri-e nap a hasamat és legfőképpen, hogy mikor fogok tudni úgy egy jóízűt enni, hogy nem gondolom meg hatszor a rendelésemet, és nem piszkálom unottan és undorral azt az ételt, amiért fele királyságomat adtam volna 5 perccel azelőtt.

A család már természetesen tudta, hogy mi a helyzet, a barátok és az ismerősök meg szerencsére nem voltak ott, mikor kéjes mosollyal nyomkodtam szét az epres milkán a paradicsomot és haraptam a lecsóhoz a barackot. Medvi borzongott, én pedig olyan szinten kattantam rá egy-egy ételre, hogy egy nap a 15-ös busz megállójában azon töprengtem, hogy ha jönne most egy idős, galambszürke hajú néni bottal és hálós szatyorral, nagyisüti szaga lenne, tengernyi jóság sugározna a szeméből ÉS lenne nála borsófőzelék ÉS nem adná AZONNAL nekem,

1. akkor valószínűleg kijelenteném, hogy einstand, mint a Pál utcai fiúkban az üveggolyós sztorinál

ÉS HA MÉG MINDIG ELLENÁLL

2. akkor addig verem, míg ki nem szabadítom fogságából a borsófőzit.

Mire hazaértem és megfőztem, már "fujj-kaka-nemkelleznekem" volt.

Az első három (kritikus, és senkinek-nem-szabad-elárulni) hónap a külvilág számára csendben, mondhatni egészen észrevétlenül telt. Egyrészt amúgy sem vagyok 50 kiló, és minden ismerősöm van olyan diszkrét, hogy a ruhám alatti dudort a jól sikerül nyaralásnak tudták be. Láttam, hogy egyikük-másikuk rákéredezett volna, hogy "Figyi, nem vagy terhes?", de inkább csak annyit kérdeztek, hogy "Mizu?", és mivel én kitartóan annyit mondtam, hogy "Semmi", továbbá nem hánytam senki vállára, így láttam a megkönnyebbülést, hogy ("B@sszus, de jó, hogy nem kérdeztem meg, vér ciki lett volna, pedig csak meghízott").

Pedig nem. Nem volt eseménytelen az első három hónap

a., (hányingerem van - akkor hányd tele a vécét, a kollégiumban nekem segített másnaposan - de nem másnapos vagyok, wazze, hanem kisbabát várok, és az émelygés egy nagy hányástól nem múlik el - ja! értem!)

b., és mi lesz, ha három füle lesz? zeneszerző, és ha utálni fogja, hogy mi vagyunk a szülei? nem lesz választása. és ha?......

c., miért sírsz, Nyuszkó? mert ez a hobbim.

ésatöbbi

Nem is nagyon szerettem volna elmondani senkinek, be akartuk tartani a babonás "első 3 hónapig kuss" szabályt. Próbálgattuk magunkat a Medvével, együtt örültünk, meg bőgtünk, aggódtunk és volt tele a tökünk az egész 70-szer járok egy csöppnyi pisit kipréselni/éjszaka mutatványból, de (és ez egy nagy DE): mindent felülírt, mikor a pici szívét először hallottuk dobogni, és mikor most hétfőn a három hónapos vizsgálaton mindent rendben találtak.

Le is kopogom gyorsan.

És megyek barackot enni. Ezúttal nem szalonnával.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr201321691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MyLife79 2009.08.19. 12:16:32

Akkor már hivatalosan is gratulálok! És sok sok örömet kívánok nektek, és neked könnyű, kellemes babavárást :)

Medve meg szokja csak a hangulatingadozásokat :)

nemmodell 2009.08.19. 12:30:35

A torkomban dobogott a szívem, amikor olvastam a soraid... (pirulós ikon)
Gratulálok!!!!

...hanem rendőr (így talán már tudod ;) )

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2009.08.19. 13:10:03

Drága My: köszönöm:)

Nemmodell: naná! Egy hatalmas üdv Mancséknak is;)

Csani86 2009.08.19. 14:15:41

Így ismeretlenül is gratulálok!
Csak most kezdtem el olvasni a blogodat, de nagyon tetszik amiket írsz.
Minden jót nektek!

ddevil 2009.08.19. 16:39:53

Gratulálok, ha szabad :)

rillibilli 2009.08.19. 17:15:17

Juhééééééé...gratulálok, én úgy tudtam, én megmondtam de jóóóóóó :)

-jéghercegnő- 2009.08.20. 07:28:07

Gratulálok: jó egészséget és sok-sok boldog pillanatot Kívánok Nektek!!! :)

neomatsek 2009.08.21. 22:35:32

Gratulálok!Sok egészséget a picinek,a mamának és persze a papának is:D

nicole8 2009.08.22. 12:27:01

Hűha-húha, naaagyon-naaagyon gratulálok nektek :)

Brüsszeli csipke 2009.08.22. 13:50:58

Gratulálok én is :)
Élvezd ki minden pillanatát :)

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.08.23. 16:49:21

Gratula!! Mikorra vagy kiírva? Március? Szerintem hazudj rá 2 hetet, hogy ne járj úgy mint én. naponta 200-an kérdezték meg: "Na? Egyben még?"
Könnyű babavárást és gyors szülést kívánok. Pusz

Mozart06 2009.08.24. 09:03:10

Most már akkor én is beállok a hivatalosan gratulálok sorába!:) Boldogságos és most már hányás- és problémamentes babavárást kívánok!:)

Jszlami 2009.08.24. 11:32:13

Gratulálok!
Sok boldogságot! :)

panda_m 2009.08.27. 13:37:41

Hatalmas gratuláció! élvezd ki a pocakos lét minden gyönyörű pillanatát! /és majd könnyű szülést kívánok a végére :) /

SweetCandy 2009.08.30. 23:12:57

Gratulálok és jó egészséget kívánok mindhármatoknak! :-)
süti beállítások módosítása