HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.08.11. 21:24 GoldenApple

Szempillaspirálok 1.

Olyan régóta készültem erre a bejegyzésre, és bizony becsületesen végigjártam a környéken a DM, a Rossmann és a Schlecker üzleteket (utóbbi egy kalap sz@r szerintem), és górcső alá vettem a szempillaspirálokat. Ezúttal 2000 Ft volt a határ.

A teljesség igénye nélkül, de roppant lelkesen...

Maybelline - Colossal Volum'Express (láttam már 1499-ért is, de van, ahol 1999 Ft. Hjah, a szabad árképzés.)

Óriási a keféje. Gigamega. Komolyan mondom, majdnem akkora, mint a Diorshow, úgyhogy igazán azoknak jó, akiknek van hely a festésre (értsd úgy, hogy felejsd el, ha fedett szemhéjad van, akkor tuti összekened a szemhéjad is és masszívan anyázni fogsz a nagy kefére). Van vízálló is meg nem vízálló is, és ha hosszú, de nem annyir dús a szempillád, akkor érdemes kipróbálni - a keféje alapján csodákra (lehet) képes.

Manhattan Long&Swing (1499.-)

Nagyon tetszett a keféje. Íves, így szuperül göndörít(het, ha nem túl makacs a szempillád. Ha nagyon makacsul egyenes, akkor nincs az a szempillagöndörítős spirál, ami megoldja. Arra extra trükk van, majd azt egy másik bejegyzésben megosztom). Viszonylag sűrű, így dúsít is.

Édes kis duci csomagolása van és az ára is baráti.

A Manhattan First Flirt-je (1099.-) viszont nem tetszett. Lótuszkivonatos (mi a frásznak lótuszkivonat egy spirálba??) és nagyon büdös. Komolyan mondom, nekem olyan büdös, hogy lekonyulna tőle a szempillám. Vagy benarancsbőrösödne a szemgolyóm.

A Manhattantől a Volcanot akartam még megnézni, de a lótusz-faktuszon úgy felzaklattam magam (igen, nincs jobb dolgom), hogy megsértődtem és nem néztem meg.

Miss Sportynál is találtam "gyöngyszemet" - Studio Lash (sima vagy Black Diamonds), nagyon tetszett a keféje, de aztán megfogtam, mert gyanús volt, hogy sercegett, mikor kihúztam a tubusból, és nem volt teszter (úgy, hogy ne lássa a biztonsági őr, mert ilyen szemét vagyok, mert nem állt szándékomban megvásárolni, és pfujj, hogy vannak ilyen emberek) és karcolta a kezemet a kefe, wazze. Értem én, hogy jó volt a Sün Balázsról szóló mese, de ennek a spirálnak olyan a keféje, hogy barázdákat vésne a szemembe. Ha énekled közben, hogy szántababám meg sehjaj, akkor talán népies, de...

A Fabulous lashes viszont nagyon tetszett. Tetszett a kefe, nem volt furi szaga, sűrű volt a festék benne. Csak nagyon gázul néz ki. Komolyan mondom, elbeszélgetnék annak az embernek a pszichológusával, aki erre a bilikék-barbierózsaszín csomagolásra rábólintott.

Folyt. köv. hamarosan.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr711303702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neomatsek 2009.08.13. 19:02:23

én már egy ideje használom a maybelline clossal spirálját,mert reméltem,h egy kicsit más lesz,mint a többi,de semmi különös,a formulája sűrű,de nem csomós,kicsit erős a szaga,de hamar elillan,jól fed,de semmi extrát nem ad a pilláimnak

az a kékpinki rémség meg inkább elrettent a vásárlástól,mint sem elcsábít,aki megtervezte az biztos nagyon rosszat akart a márkának
süti beállítások módosítása