HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.01.26. 11:38 GoldenApple

Tyű, de nagyon szép

Címkék: fotózás ezisazis

dobozban is és feltéve is az Art Deco-nak a mineral sorozata!!! A szemhéjporokból elsőre a csillámos ébenfekete tetszett, de a lila és a burgundi sem rosszak, és van még aranyfényű zöld meg smaragd, meg...meg...meg....meg még egy rakat szín. Múlt héten vettem meg a feketét, de sajnos - csakis szakmai megfontolásból, ugye- vissza kell majd mennem a többiért is.

A hétvége egyébként csendesen telt, két egész napos fotózással, 3+1 fotóssal, vámpírfiúval és porcelánbabával, fekete neccharisnyás, lakkbőr fűzős menyasszonnyal, meg dróthajú csodababával. Remélem hamarosan lesznek képek.

Szóval semmi extra, csak a szokásos:D

Jaj, és még így a végére egy apró levélke.

Kedves bringások!

Minden tiszteletem a Tiétek, hogy a légkörünket és bolygónkat kímélve nem rakjátok a hátsótokat egy autóba és pöfékelitek végig az Andrássyt. Ez nagyon szipiszupi, úgy is mondhatnám, hogy tutkófrankó, ugyanis véditek a levegőt, és nekem is marad parkolóhely. Én cserébe vigyázok Rátok: odafigyelek a bicajosokra, nem megyek el 5 centire Tőletek hatvannal, hogy lottózzak, háthe leestek, és igenis odafigyelek a kanyarodásnál, meg a mindig a sárga úton bicajvonalakra.

DE! (és ez egy nagy de!)

Nagyon szépen megkérnék minden olyan bringást, aki olvassa, és érinti a kritika, hogy

  1. Szokjanak le arról, hogy a járdán közlekednek, méghozzá nem az úttest felé eső részen, hanem a házakhoz közelin, mert így a kapualjból kilépve előfordult már (és nem egyszer), hogy vagy engem ütöttek el ("jaj, nem láthattam be a kapualjba, hogy most fogsz kijönni...."), vagy a kutyámat ("bocs, sietek, ugye nem lett baja"). Ha egyszer lesz gyerekem, és őt fogja valamelyik elcsapni, akkor tuti, hogy leszedem a cangáról, és ráfekszem. És abba belehal, mert a 90 napos fogyókúra ellenére még mindig nem 34-es a méretem.
  2. Továbbá arról is szokjanak már le, hogy este kivilágítatlanul közlekednek. Ez történt tegnap. Csendes, jobbkezes kis keresztutca, bepislogtam, hogy látok-e kocsi fényszórót a parkoló autók mögött, nem, oké, "hajrá, Nyuszkó, menekülj", majd hirtelen a semmiből felbukkan egy kétkerekű, és én csak a csikorgó fékre emlékszem, meg a gúnyos "te rohadék! kisanyám, azt hiszed, azért mert kocsival vagy? hülye pi%"*a!!"

Annyi lélekjelenlétem volt, hogy kiszáljak. És nagyon csendben, halkan csak annyit tudtam kipréselni, hogy: "Te idióta! Miért nem vagy kivilágítva este 8-kor? Vagy fényvisszaverő mellény? Vagy valami???? A belvárosi forgalomban? És ha elütlek? Én megyek börtönbe? És még Neked áll feljebb? NORMÁLIS VAGY? (itt már zokogtam).

Úgyhogy kedves idegen, aki még ezután is rikácsoltál, szitkozódtál, azt kívánom Neked, amit az egyik kedves barátnőm szokott az ellenségeinek: SZARJÁL SÜNT!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr30903097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.01.26. 18:23:48

Nem te mész börtönbe, ha megnyugtat. Ha Te szabályosan közlekedtél, akkor nem. Amúgy ezek a bekezdések a gyalogosoknak is szólnak, akik kommandóznak, botorkálnak stb. Én is bicajoztam, tényleg életveszély utcán menni, nem csodálom, hogy a járdára mentek.

angyal9 2009.01.27. 07:49:30

Na, velem ugyanez volt múlt hét szerdán, edzőterem parkolójából ki, gyök2-vel, a kijárónál gyök1re lassít, szétnéz mindkét irányba, jobbról senki, balról 2 néni, akik udvariasságból, vagy félelemből, vagy csak a józan ész diktálta megfontolásokból megálltak, és elengedtek, ekkor lassan tovább csordogálok kifelé, illetve csordogálnék, mert ahogy előrenézek, egy biciklist ér el majdnem az első lökhárítóm. Áthúz előttem, de azért még visszafordul kiabálni. Nem álltam meg, meg ugye rendben átkelt előttem, és a szívemet kellett a kocsiülésről visszanyomkodni a mellkasomba, így nem hallottam, mit kiabál, remélem, azt, hogy bocs, hogy nem vagyok este a vaksötétben kivilágítva, és fényvisszaverő cucc sincs rajtam egy négyzetméter se, és még a járdán is biciklizek, holott a túloldalon BICIKLIÚT van, szóval ezer bocs, hogy majdnem elüttettem magam veled!!!! Ezerszer remélem, hogy ezt kívánta, mert ha nem , akkor én is azt kívánom neki, amit Te! Egyébként hazaérve 1/2 óráig szidtam a férjemnek az idióta bicikliseket, akik hazardíroznak a saját életükkel, úgy hogy a végén nekem van lelkiismeretfurdalásom....
Aztán lenyugodtam, mert eszembejutott egy vicc: Mért nem lehet a járdán kerékpározni? Mert nincsen rajta pedál.
süti beállítások módosítása