HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.12.08. 18:07 GoldenApple

Barna

Címkék: szín

Unalmas? Ugyan... Csokoládé, kakaó, füstbarna, mokka, fahéj, latte macchiato, őzikebarna, vörösesbarna, hogy csak a top favoritokat említsem.

Kakaó. Olyan habos, hatalmas bögrében és piros-fehér csíkos szívószállal. Tudom, tudom, így nem olyan trendi, és színben nem annyira  mint a Starbucks-féle, de mindnképp a gyerekkoromat idézi. Nagy bögrében, és a művelet végére laposra rágott szívószállal. Ebbe a gondolatkörbe tartozik még a Varázsceruza, Lolka-Bolka, Bob és Bobek.

Vagy a barna kordbársony. Tudom, már az sem divat, de nagyon szeretem. Nekem mindig a gimnáziumi éveim jutnak eszembe róla, mikor törökülésben puncsos mignont majszolzunk a kémia szertár előtt, színes tintákat vettünk a töltőtollba, alig vártuk, hogy eljöjjön a hétvége, és menjünk bulizni. Szerintem éveket adtunk volna az életünkből, ha tudtuk volna, hogy kivel fog összejönni az iskola szépfiúja, ha hirtelen megtanulunk normálisan magassarkúban járni (ez akkor még vágyálomnak tűnt), vagy ha sejtettük volna, hogy az érettséginél sokkal nehezebb dolgok is várnak majd ránk. A tiniknek szóló "ki-mit-tud" és "válasz mindenre, amit mindig tudni akartál, de soha nem merted megkérdezni" szekciónkon belül az eheti okosság az az, hogy soha de soha ne vegyél fel még sietségből se barna kordbársony nadrághoz zöld felsőt. Még akkor se, ha az indulás előtt fogmosásnál köldökig akvafressbe borítottad a fehér pulcsidat. Velem megtörtént, mikor még fiatal voltam és bohó, és egész nap úgy mászkáltam az iskolában, mint vmi qrva nagy, lombos fa. Vagy díszlet a Piroska és a farkashoz. Vagy valami messziről ideszakadt erdészlány.

Szeretem a sötétbarna, már bordósba hajló körömlakkokat. Madonna matadoros You'll see és Take a bow számai óta gondolom nem vagyok egyedül a rövid köröm-sötét körömlakk rajongással, az meg pláne külön élmény, hogy az előbbiben egy csodaszép hálókocsi ablakában jelenik meg a D.Í.V.A. (ugye már-már közhely, hogy nem ő a legjobb énekesnő és nem ő a legjobb nő a világon, mégis mindenki ismeri. Nos, az első 2 tulajdonsággal én is bírok, mégsem ismer az egész világ...Hö!)

És hogy mi ennek a posztnak az apropója? Hogy kaptam egy csodaszép barna szemfestéket. Ami akár unalmasnak is tűnhet, meg felvetődhet a ki-a-fenének-kellhet-egy-barna-szemfesték? kérdés.

A válasz az, hogy mindenkinek. (Bud Spencer, a hentes bácsi és a gázóra leolvasó néni kivétel. Nekik nem kell.)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr58811620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angyal9 2008.12.09. 08:00:44

Barna? Imádom!
megvettem az itt bemutatott Isadorás barna szemhéjpúder-palettát, és azóta minden nap azzal festem magam, de mégis mindig máshogy nézek ki... nagyon jó!!!!!!!
Amúgy és simán fölveszek barna szoknyához/nadrághoz zöld fölsőt.

An · http://da2828.blog.hu 2008.12.09. 09:21:20

Egy rejtvényt osztanák meg veletek, ha tudjátok a választ szóljatok, mert én még nem jöttem rá. Szóval: alapvetően utálom a barnát minden formában. Nem tudom miért. DE!!! Ehhez képes szinte mindenem barna: a hajam, a szemem, egy csomó pulcsim, nadrágom, pólóm, kabátom, minden ami szemköré kerülhet, cipő, táska, szandál, körömlakk, harisnya, fehérnemű is van barnában... Persze vannak más színűek is, de a nagy többség BARNA mindenféle árnyalatban! És igazán ez az a szín ami ha felkerül rám bármilyen formában mindenki megjegyzi, hogy milyen jól nézek ki. Akkor miért nem szeretem? :D

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2008.12.09. 09:55:37

Mert még anno fiús színként aposztrofálták. Pedig dehogy!

És érdemes próbálgatni barna-pink, barna-padlizsán, barna-púderrózsaszín, barna-arany, barna-lazac, barna-türkiz... Utóbbi az egyik kedvencem!

2008.12.09. 14:24:49

An! Nyilván ha tényleg annyira utálnád nem hordanál semmilyen barnát, még a közelébe se mennél, én így vagyok a fehérrel. Szerintem borzalmas és mindemellé szörnyen áll, de azt hiszem nincs is fehér holmim. A barna, mivel barna hajú-szemű vagy, megy az alapszíneidhez, maximum nem minden árnyalat. Barna barátnőim is nagyon klasszul néznek ki barnában és a már említett élénkebb színekkel (zöld,türkiz,sztem a piros is)eszméletlen jól fel lehet dobni. Kezdek egyre jobban barna-párti lenni. Szerintem szeresd meg a barnát. Megéri:)

páva vagyok hagyjatok repülni 2008.12.09. 16:34:20

Én is utálom a barnát, de a szürke és fekete szörnyen áll, ezért néha bevetem. A gyerekek is utálják, mert a sz*rra asszociálnak. :)

An · http://da2828.blog.hu 2008.12.10. 12:58:15

Dó! Köszi. Tudod van egy kis butik ahol szinte az összes ruhámat veszem (jók a beszállítók, mert nem kell átszabni a ruhákat (nem rövid v. hosszú a nadrág a derekához és a csípőjéhez képest, a blúzok, pulcsik, kabátok is jól szabottak hosszban, mellben, ujjban)és nem jön szembe velem szinte egyik ruhadarabom se és még az árak is a földön járnak) és az ottani eladónő barátnőm. Ő szokott rábeszélni a barna cuccokra, mert én magamtól feketét vennék és elég nehéz dolga van, mert tényleg nem szeretem ezt a színt, annak ellenére, hogy amiket rám ad mindig jól áll. Magamtól nem vennék barna cuccot.
süti beállítások módosítása