HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.08.14. 10:37 GoldenApple

Újra és újra

Címkék: ezisazis

rá kell jöjjek, hogy az élet annyira rövid, hogy egy nap csak 24 órából áll (még nekem is), és én annyi de annyi mindent szeretnék csinálni, hogy bele sem fér az időbe. Zsúfolt, cseppet sem nyugodt napokat élek, tele munkával, tervekkel, utazással, de nem baj, egyelőre bírom és még élvezem is:)

Ami kevésbé szipiszupi hír, hogy feltörték a kocsimat, kiszedték belőle a cd lejátszót, felforgattak mindent... Rettenetes érzés volt, bár nem én vettem észre, hanem a Féééérj, és próbálta kíméletesen közölni, de nem nagyon ment neki (no meg ezt nem is lehet olyan finomkodva elmondani). Nem is a cd lejátszó értéke, ami miatt ver a víz, hanem... hogy az autóm a privát szférámhoz tartozik, olyan, mint egy nagy táska, benne az életem apró-cseprő dolgaival. És hogy ebbe egy idegen kéz belenyúl...brrrrrr...

Apropó táska. A múlt héten megint vettem egyet. Szörnyű, hogy nem tudok ellenállni a táskáknak, (lassan már agyafúrtabban csempészem haza az újabb és újabb szajrét, mint a '80-as években a kolubiai kokaint a rosszfiúk az USA határán át), de hát hogy is lehetne ellenállni? Egyik szebb, mint a másik: csatos, fényes, türkíz, sokzsebes, rekeszes, szépbéléses, kicsi, nagy, színházi/strand/rohangálós...

Azt hiszem, mindent összevetve hétfőn éreztem nagyon nagy szükségét egy kiadós dunaparti sétának (vagány Nyuszkóként, napszemóban, szépújtáskával). Kisétáltam a Parlamenthez fél 6 magasságában, még szépen sütött a nap, a fény táncolt a vizen én pedig mondhatném, hogy

  • átgondoltam az élet nagy dolgait,
  • kidolgoztam egy új, olcsó, környezetbarát üzemanyag-tervet,
  • minden jérókelőnek mélyen a szemébe néztem, és megtérítettem őket, jobb emberek lettek általam,
  • hangos ohmmmmmmm zümmögéssel jógára fakadtam, majd dalra

de nem. Csak lógattam a lábam, szorítottam a táskám (tudod, új, türkíz), és nem gondoltam semmire de semmire. Élveztem hogy ha kinyújtom a térdem, akkor a napsugarak csikizik a talpamat, és... csak úgy... voltam.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr97615390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kószáló 2008.08.14. 13:26:20

Szia Ági!

Nagyon élvezem ám a blogod, olyan csajszis, vagány, jópofa, üdítő...

Pont arra gondoltam, voltaképpen nekem is kéne egy új táska, sok zsebbel, praktikus, és hogy ne legyen teljesen őrület, esetleg olyan színben, hogy ősszel is lehessen használni. :) Ez jó csel nem? hátha férj nem lát át a szitán...

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2008.08.14. 13:43:30

Átlát. Az enyém is. Hazasettenkedek, letakarom az új szajrét a régivel. Gondosan leveszem az árcimkét és becsempészem a szekrénybe ("jaj, Kicsim, ezer éves...na látod...ennyire nem figyelsz rám...te nem is figyelsz rám, ha figyelnél, tudnéd, hogy régi...most mondd, már nem érdekellek? nagyon úgy tűnik... vagy már nem is szeretsz? na látod, hogy emlékszel erre a táskára"). De kiszúrja. Mindig kiszúrja. Pfffff

kószáló 2008.08.19. 20:19:18

Látod EZÉRT hurcoltam végig férjet legutóbb az őszinteség jegyében három plázán és az Ázsia centeren, hogy végül megvegyek egy az "ici-pici-semmi-nem-fér-bele-de-nagyon-csinos" névre hallgató darabot. Haha, legközelebb térdenállva fog könyörögni: vegyél csak táskát magadnak, inkább hármat, mint kettőt, drágám, fizetem, csak ha lehet, egyedül tedd... Ördögi terv, mi?
süti beállítások módosítása