HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.07.23. 12:49 GoldenApple

Hidd el,

nem vagyok sz@rrágó, ha a szépségápolásról van szó. De ami ma történt, azon kiakadtam. Gondoltam, a nagy nap előtt elmegyek és megszépíttetem magam: egy tisztítás, egy masszírozás, egy peeling, pár pakolás...szóval egy nagykezelés erejéig.

A tábla, melyen az újonnan nyíló  szépségszalon az árait közzétette, 4800 Ft-ot írt a nagykezelésre. Gondoltam, arra rájön egy extra pakolás, ha kérek, és olyan 7000-ben meg is állunk. Vagy attól függ, mit kérek, vagy mi tetszik meg...

Ahogy a nagykönyvben: letisztított kaptam masszázst (ez kb 5 perces volt, de gondoltam nem fikázom, így tud, ennyire futja tőle, nem szólok egy szót sem, relaxálok és kussolok, jó vendég leszek). Masszázs után tisztítás (konkrétan a masszázzsal a ki nem tisztított pórusaimba masszírozta a hatóanyagot...), utána vio, összhúzó maszk szemöldökszedés, tápláló maszk.

Kértem egy extra szemmaszkot is.

Okés... mondta, mikor végeztünk, hogy összeadja a tételeket: volt egy nagykezelés, egy vio, egy tápláló maszk, egy ultrahang, egy dekoltázsmasszázs, egy szemmaszk, egy... 13.700 Ft lesz.

Pislogtam nagyokat: az rendben, hogy a szemmaszkot felszámolja, tegye. De a nagykezelés, az attól nagykezelés mindenhol, hogy benne van a vio, plusz még egy gépi kezelés és hogy nem sima arcmasszázst kapsz, hanem arc-és dekoltázs masszázst.

Félve megkérdeztem, hogy ha minden egyes tételért külön is kell fizetnem nem is keveset, akkor mi volt benne a "nagykezelés"-ben?

Zavarba jött.

- Hát... a nagykezelés. Maga a kezelés. -mondta bután.

- Értem, de a kezelés majdnem minden lépéséért külön is fizettem, úgyhogy érdekelne, hogy akkor mi volt benne a nagykezelésben? -tudakoltam továbbra is mosolyogva, udvariasan.

(Székhasználati díj? Papírzsepi, amibe az orromat fújtam? A fejpánt tisztítási díja? Mi a fészkes %!5@=56''! kerül majdnem 5000 Ft-ba, amikor még a szemöldökszedést is felszámolta külön? Úgy értem, ha ennyire nincs benne semmi, akkor ugyanott lettem volna tartalmilag, ha kiskezelést kérek 2900-ért, hisz úgyis minden lófüttyért külön nyílik a kassza...)

Rájöttem, én rontom el. Nálam a nagykezelésben benne van a letisztítás, a tonizálás, a radír, a tisztítás, a vio (gépi fertőtlenítés), a masszázs, az ultrahangos kezelés, az összehúzó és a tápláló maszk. Meg a szemöldökszedés. Mindez 6000Ft-ba kerül, se több, se kevesebb. Ha extra ampullát kér a vendég, az más tészta, azt külön megbeszéljük.

No de ez???? Hát, barátaim, dobtam egy hátast.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr90581589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Via · http://urban-eve.hu 2008.07.23. 17:36:34

Ez döbbenet.

Túl becsületes vagy... :) Vagy inkább :(

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.07.23. 20:30:39

Bravo. Én 8000 körül szoktam fizetni, de ebben a szemöldök meg a bajusz is benne van.

an · http://da2828.blog.hu 2008.07.23. 20:46:52

velem is baj lehet. Nálam egy testkezeléshez (főleg ha infraszaunás és élményfürdős) ajándék hajmosás-szárítás jár és a frizurához pedig alap a smink és egy kis egyénre szabott illat. Úgy látom vagyunk egy páran test-vér-lelkek :-)

neomatsek 2008.07.29. 21:22:56

Ez egy nagyon durva eset,és igazából ettől csak még jobban értékelem az olyan becsületes és kedves embereket,mint te,akik nem a pénzeszsákot látják a vendégben.
Kitartást a munkához,és a blogot se hagyd abba,imádom olvasni:)))
süti beállítások módosítása