HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.07.21. 10:26 GoldenApple

Menyaszörny

Címkék: esküvő

Elkapott az ara-para. Nyilván minden menyasszony úgy érzi, hogy reeeeengeteg elmaradása van esküvő előtt, de nekem tényleg rengeteg elmaradásom van (és teljesen tuti hogy azt a nekem tényleg... dolgot is így érzi minden menyaszörny).

Nincs dekorációnk. Értem én, hogy magam leszek a sugárzó hajnalfény és a Sarkcsillag meg a monaliza egyben, no de azért mégis kellene egy árnyalatnyi finomság ebbe a hókamókába. Nos, az árnyalatnyi finomság még várat magára (drága férjem szerint "Nyuszkó, kaja van, hely van, zene van, mi kell még?" ...pfff....ennyit a finom részletekről). Nincs még fodrászom, dekorom, pihenőnapom végképp, de van torokfájásom, gyantázásra szoruló lábam, vinnyogó kiskutyám és úszógumim. No meg egy sejtésem, hogy ez utóbbi marad is.

Még szerencse "titta mázli:)", hogy szuper Édesanyám van, aki mindig, mindenben, mindenkhol a segítségemre van. Mos, vasal,főz, rendez, szervez, gondoskodik. Én meg nagyon hálás vagyok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr99577689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

an 2008.07.23. 20:41:55

Szia
Megmondom őszintén nagyon tetszik amit itt művelsz. Megnézném, hogy hétköznap a munkában is mit csinálsz. De biztos vagyok benne, hogy az is bejönne. De amin csodálkozom, az az, hogy még nincs fodrászod??? Szerintem egyébként minden megoldódik és gyönyörű, emlékezetes nagy napod lesz. Én szorítok neked. Megcsinálnám a hajad szívesen, de még nem mernék bevállalni egy nagy napi hajat. Tudod a vendégeim nagyon meg vannak velem elégedve, mert én a fodrászatban kb azt művelhetem amit te a te szakmádban, de sajna még azért elég kezdő vagyok. Persze csináltam már kontyot és szinte mindent és szuper lett, de tudod maximalista vagyok és egy esküvős frizurára szerintem már 2 hónappal előtte próba kell és még azon kívül legalább 2próba, hogy tuti mindennek megfelelő haj legyen és kibírja az egész napos-estés procedúrát maximális formában, mintha minden percben frissen lenne csinálva. Azért a lényeg, hogy ezen a csatornán keresztül pozitív energiák jönnek le nekem rólad és így biztos vagyok a maximálisan számodra mindenben megfelelő nagy-nap-ban. :-)
süti beállítások módosítása