HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.06.11. 09:51 GoldenApple

Nyaralni készülök

Címkék: nyár kókusz vanília bőrápolás

    ...majd valamikor. A mostani erdélyi bortúra nagyon jó volt. Juhtúrós puliszka, ismeretlen eredetű pálinka (az uszadékfát és a homokot felismertem benne, az szemcsésen kirajzolódott), Laci a szürke csacsi (nem simogattam meg, mert elég morcosan nézett), és nagyon komoly borok Balla Géza pincészeténél (olyan rozékat ittam, hogy ihaj!), viszont egy szikrázó nap kivételével végig esett az eső.

    Naphiányom, napozás hiányom van, és csak mennék-mennék vízpartra, tengerpartra... bárhová. Intsant vakáció-érzést (sznoboknak summer-feeling) kerestem, így akadtam rá az alábbi gyöngyszemekre:


    Még a megboldogult angol Anyakirálynő mondta kilencvennemtudomhányévesen, hogy imádja a kókuszfagyit, mert olyan jó nyaralásíze van. Igaza volt.

    A mai napig minden nyaralás egy kókuszfagyival kezdődik nekem, az a nyitány, amivel ráhangolódom, hogy "napfény járja át a szívem újra" meg hogy "Budapest várhat míg vége van a nyárnak".

    Csalni nem csalok, a kókuszfagyi megmarad a nyaralásnak, de találtam egy isteni kókuszos szappant a Lushnál, I should coco névre hallgat és igazi kókusz van benne.
Hipernyami.
 
   
    A második szerelmem ez a fürdőtej lett: kókuszos (nem tudok elszakadni tőle ebben a témában) és vaníliás (a vanília iránt érzett szerelmemről már írtam blogot, azóta a szenvedély semmit sem csitult), no meg hogy kicsi üvegben és por, és beleszórod és tejes lesz... húúúúú!!

    Ilyen mindenképp kell: kiskanállal adagolt finomság Stendertől, és nem is olyan horror áron.


    A harmadik kedvenc a fekete ló: nem tudom még milyen lesz. A Tigi szupercsászár a hajápolásban, és nem olyan rég piacra dobták a testápoló sorozatukat, ami szintén nem lehet rossz (vagy de, de akkor nagyobbat csalódnék, mint anno Gerébben, hogy elárulta Bokáékat).

    Én a Papayazzi Sugar Scrub névre hallgató, nevéből következtethetően papayás testradírt szúrtam ki magamnak: sűrű, cukorszirup-szerű állagot és ellenállhatatlan, édes papaya illatot ígér. Meglátjuk.



1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr52514291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ddevil 2008.06.11. 12:05:36

Nyamiii. Valami jófajta habfürdőt v. fürdősót nem tudsz?
süti beállítások módosítása