HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.10.10. 13:14 GoldenApple

Itthon

Címkék: smink bőrápolás

nyűglődöm: a jófej doktor bácsi szerint kezdődő tüdőgyulladással (Apa, kezdőőődik). valahol jól megfáztam, oszt most magamra vetek. Képzelhetitek, halálosan unatkozom.

Mert ugye mit csinál az ember lánya, ha betegállományba veszi magát és otthon marad? Mos, főz, takarít, most épp könyvet ír (de pssszt, ez még titok:)), kutyát fürdet, megkeresi a dévédék tokját, rendet rak a kamrában, zoknit stoppol (na jó, azt nem, de kiválóan kidobtam a kukába a lyukas példányokat) hegyet hord, átépíti a kerületet és még sorolhatnám.

Pajkosan játsszunk el a gondolattal, és soroljuk fel azokat a házimunkákat, amiket általában a férfi betegen/egészségesen elvégez.

-autó lemosatása

-tv beállítása

-öööö

vége. De ha halálos náthája van, akkor csak fekszik és nyög/sóhajt/lázmérőzik/teázik/nyomorult akciófilmeket néz a tévében/körbebástyázza magát csipsszel, csokival, ropival, szotyitval, bambivat, vattacukorral, laptoppal és amőbásat játszik (mozgás nélkül, csupán a csápok/karok kinyújtásával elérek mindet? El. F@szaaa:)

Viszont ma reggel a kezembe akadt egy Glamour, és azon túl, hogy van benne egy kupon, mellyel a DM-ben bármely sminkcucc féláron elvihető, felfigyeltem egy sminklemosó kendő reklámjára, és úgy gondoltam, írok egy posztot róla. Mint látod, az 5 éves tervet túlteljesítettem, mert a hárommilliomodik leütött karakter után mindenről írtam, csak erről nem. Bájdövéj: most elábrándoztam, hogy életemben hány billentyűt ütöttem le???

No. Mióta vannak férfi tévések és sminkelni kell őket, azóta hatalmas probléma, hogy mivel tisztítsa le a sminkes az arcukat. Vattával? Nagyon cuki, ahogy beletapad a borostába. Mossa meg az arcát? Vizes lesz az inge (ne felejtsd férfi+víz=rozmár). Szivaccsal? Oké, csak nehézkes. És akkor brilliáns elmék kitalálták: legyen babaposi törlő kendő.

  • picit olajos, így a vízállót is leszedi
  • puha (naná, hisz a csemete pihe-puha senekéhez készült)
  • vastag, nehezen szakad (értelemszerűen)
  • kb 700 Ft-ba kerül 50 db
  • nem válnak le belőle a szálak.

 

Aztán -ahogy lenni szokott- felfigyeltek a mókára a kozmetikai cégek, és az 50-80-100 db-os kiszerelés helyett 25-ös csomagokkal és négyszeres árral léptek a piacra. S lőn: a sminklemosó kendő.

Érdemes megpróbálni a babás változatot: a sminkes táskámban mindig van egy csomag, én az aloe verásat keresem mindig, annak általában nem olyan púderes az illata. És egyébként nekem a Pampers jött be (Baby fresh és a Sensitive).

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr59706738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mila 2008.11.02. 19:35:13

Aztaaaaaaaaamindenit:D
De jó hogy ezt megírtad!
Mennyi pénzt dobtam ki sminklemosó kendőre áááá.Ezennel vége!
Neked köszönhetem!
süti beállítások módosítása