HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2011.04.01. 09:36 GoldenApple

Kavargó gondolatok

 Új honlapot kellene, no meg a másiknak is, miért nem finom a sütőtökös süti? Egy számmal kisebb a nadrág már, jövő héten fullra be vagyok táblázva és elfogyott a sminklemosó. Jut eszembe: felragasztható Swarovski köveket is kell venni, halvány barack még nincs és kell majd a jövő hétre. El ne felejtsem: L-es műszempilla!!

Délután jön az unokatesóm, nem eszik húst, tésztát gyúrunk és krémes-paradicsomos lasagne lesz jósok sajttal, addig még kellene medvehagymát is venni. Este cirkuszba megyünk.  Mit vegyek fel? Lehet, hogy ma a Stúdióban alszom a belső szobában, cirkusz után még megyünk tovább valahova, és kérdés, hogy az előszobaszekrényben van-e még nekem tetsző bor. 

Kaptam aloét, ketté kéne szedni, mert túl nagy, úgyhogy hamarosan kétcserepes aloe tulajdonos leszek: az egyik megy a Stúdióba, a másik marad itthon. Mindenképp be kell vigyem: van pár fehér bőrű vendégem, akik évek óta ilyentájt döbbennek rá, hogy hamarosan rövidujjúban kell járni és nekiállnak veszetül szolizni, és megégnek, én meg sarokba állítom őket, meg legorombítom, stb., de az aloe jó rá.

Úgy fest, szeptemberben megyek Olaszországba dolgozni, vár a kifutó, ettől a hírtől olyannyira szárnyalok, hogy az nem is igaz: kérdés, hogy mehetek-e 2 és fél hétre avagy sem. Többet nem bír ki a gyerek, ennyit is bajosan. Kiderül. Meg kell írnom néhány mailt, aztán kiteregetek és rajzolok egy látványtervet. Barnabásnak kell tavaszi cipő, ha már... akkor nekem is. Tényleg jól néz ki az a ceruzatartó, amit tegnap csináltam: gyönyörű Tassotti-papírral vontam be két fehérboros savanyúkáposzta konzervdobozát. Csodaszép lett, majd lefotózom. A kaja meg finom volt. És most korog a gyomrom, még nem reggeliztem. Csokis turmixot fogok inni, direkt nem írom, hogy diétás, mert ha leírom, nem olyan jó az íze. Jaj, ne vegyetek Alverde alapozót: kalap f.s az egész. És nagyon intenzív szaga van, olyannyira, hogy ez már nem illat, hanem szag. Megyek beveszem a vitaminokat megsimogatom a lelkesen játszó gyerekem buksiját és indul a nap. Csak az L-es műpillát el ne felejtsem megrendelni.

2 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr762790506

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Richard Quandt - IN VINO VERITAS 2011.04.02. 09:17:45

Az emberiség már több ezer éve issza a szőlő erjesztett levét, és nem mindig válik hasznára – gondoljunk csak szegény Noéra, aki nem tudta, mikor kell abbahagyni. Az antikvitás borairól csupán korlátozott ismereteink vannak, de valószínű, hogy a ...

Trackback: Richard Quandt - IN VINO VERITAS 2011.04.02. 09:17:32

Az emberiség már több ezer éve issza a szőlő erjesztett levét, és nem mindig válik hasznára – gondoljunk csak szegény Noéra, aki nem tudta, mikor kell abbahagyni. Az antikvitás borairól csupán korlátozott ismereteink vannak, de valószínű, hogy a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2011.04.01. 11:19:57

Végig néztem a blogjaid, mind mind nagyon tetszik!!! Jól el voltál dugva a bloghun, vagy én voltam figyelmetlen?!... :)
Szóval most már, hogy megtaláltam a blogjaid, sűrűbben fogok itt olvasgatni!!!
Szép, napsütéses hétvégét kívánok!

páva vagyok hagyjatok repülni 2011.04.05. 14:49:54

2,5 hét nagyon sok. neked is neki is. 2 nap a max 3 éves korig. te tudod, megzakkani nem fog és kineziológushoz sem kell vinni. de nagyon szomorú lesz. én vinném a gyereket is férjet(nagyit) is, komolyan. ha este lát is pont elég lesz.
süti beállítások módosítása