HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2011.02.10. 08:39 GoldenApple

Alig voltak emlékeim róluk

 Azt hiszem, talán 6-8 éves lehettem, mikor utoljára találkoztunk, ne nem kutyafuttában, hanem úgy igaziból: reggelivel és ottalvással, nagy, papírdobozos pilótakeksszel és... nem is tudom, mivel még. Arra emlékeztem, hogy a gyerekek számomra roppant hideg vízben zuhanyoznak (nálam szó szerint gőzölög a víz, tiszta piros utána a testem, de nem tudok leszokni róla).

Aztán az apám nem beszélt egy jóóóóóó darabig a testvérével, utána meg én az apámmal, így semmi de semmi emlékünk nem lett, nem maradt, nem születhetett egymásról.

Ekkor jött az iwiw, a facebook, no meg az, hogy felnőttem, és pár bátortalan levél és mosolygós találkozás után tegnap végre nagy családi estét tartottunk, és hirtelen lett egy régi-új nagynéném, egy nagybátyám és 3 unokatestvérem.

Hogy milyen érzés?

Az a nagyon furcsa, hogy nem furcsa. Azt éreztem, hogy otthon vagyok náluk, és szeretném, ha ők is otthon lennének nálam, ha eljönnek, ha meglátogatnak, és remélem, hogy így lesz.

Nagy felfordulás lesz ma a Stúdióban, új bútor érkezik a közeljövőben, ahhoz fogok most méricskélni, majd parkettát fényezni, közben megcsinálok egy nagykezelést (remélem, hogy elnézi majd a felfordulást:), de előbb el kell mennem átvenni a 2 új szakácskönyvemet (kezd elhatalmasodni rajtam ez a mánia, de sebaj, amíg van homok és a fejemet bele tudom dugni, addig nem lehet nagy baj, így teszek a táskák esetében is), aztán tápszert ÉS egy farmernadrágot kell vennem: hála az égnek (és a fogyókúrának) a mostaniakat begombolt állapotban le tudom tolni magamról.

Hát így.

Az eredeti, "örökrelegjobb" pilóta keksz doboz képét a retrograd.blogter.hu-n találtam. hálás köszönetem érte, tulajdonképp megmentettek egy darabot a múltamból.

Merthogy tegye fel a kezét, akinek még van ilyen doboza... Na? Senki? 

Akkor Ti is mentsétek le gyorsan a képet.

 

------------

Ps: a nagy nosztalgia láz keretein belül veszek ma egy Max Factor 2000 Calorie szempillaspirált. Régen imádtam, megnézem, most mit tud.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr92650910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mókusélet 2011.02.10. 17:10:16

Én kb. 1 hónapja vettem.....kövezzetek meg először. Eddig vagy az arany dobozost(nem tudom a nevét) vagy MAC-et használtam. Nagyon jó.
A régi-új családhoz gratulálok.
...és én is forró vízzel tudolok, mert az úgy jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó! :-)
süti beállítások módosítása