HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2011.01.30. 20:51 GoldenApple

Rozgonyi Cicelle

 Imádok olvasni, mindig imádtam olvasni. Tinikoromban nem volt olyan pöttyös és csíkos könyv, ami ne lett volna meg, gimiben végigolvastam a világirodalmat (jó magyartanárom volt nagyon), és ez az "állandóan-kell-a-táskámba-egy-könyv" azóta is megmaradt. Este úgy fekszem, reggel úgy kelek, nos, többé kevésbé. (Az elmúlt egy évben azért rászoktam a puha fedeles könyvekre: egy-egy kemény fedeles nagyregény csúnya nyomokat hagyott, mikor ráesett a fejemre. Igen, kisgyerek mellett van az az álmosság...)

 

Nekem se kellett hosszas kortesbeszéd, hogy megvegyem Bán Mór szuper történelmi regényét a Hunyadiakról, Mátyás, János, Kinizsi, csihipuhi, miegymás, és persze Galambóc várának ostroma.

Hősies királymentés, Rozgonyi Cicelle asszony, ágyúk, hazafiak, véres ütközet, sorsfordító küzdelmek, és... lejárt a mosógép.

Szívemben tombol a csata heve:

- Medvi, szerinted vannak nagy, sorsfordító emberek? Akik az ország sorsát, a hazát, a nemzetet, a...

- ?!!?

- Mint Rozgonyi Cicelle, aki bátran és erősen, férjét támogatva... tényleg, én bátran és hősen támogatlak?

- ???Mi??!?

- ...és egy döntésével, melyet csak az idő igazolhat, századok múltán... nagy horderejű... figyelsz Te rám egyáltalán?

- Ühüm...

- Na jó, mindegy, sz@rsz te rám. Nem is számít. 

Tettem vettem tovább a konyhában, kiszedtem a ruhát a mosógépből, majd nagy horderejű megállapításra jutottam.

- Nem indítok ma már perwollos kötött mosást. Majd csak holnap. Így döntöttem. Hihi, mekkora döntés:) Haaaaaaaaaaaaaaa--haaaaaaaaaaaaaaaaa-jihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Wazze, Rozgonyi Cicelle az ország sorsát döntötte el, én meg hogy nem indítok mosást... Meeekkkoraaaaaaaaa.

És erre a férjem, akit minden nappal egyre jobban szeretek, olyan  kedvesen mosolygott, hogy egészen csordultig telt a kis szívem. 

- Ugyan, Nyuszkó, ezek is nagy horderejű dolgok. Rozgonyi Cicelle is b@szhatta volna, ha nincs tiszta ruha, amit aznap felvegyen. Lehet, hogy otthon is marad.

Csendben pakoltam tovább, majd kitört belőlem a nevetés. 

Akkor, ott, 1428-ban biztos, hogy nem ezen múlott. De nekem van a legédesebb férjem a világon.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr502626158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rillibilli 2011.01.30. 21:11:19

jó volt ezt olvasni, azért is jó olvasni soraidat, mert viccesen elgondolkodtató vagy.
Üdv! Rilli
süti beállítások módosítása