HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.12.08. 21:02 GoldenApple

Kezdek egy kicsit fázni

 már ezektől az év végi plakátoktól...

"menekülj a hétköznapok...", "pihenj...", "kapcsolódj ki...", "mindennapok fárasztó forgataga..."

Szeretek dolgozni. Mindig szerettem dolgozni. Persze van, hogy elfáradok, van, hogy kimerülök és van, hogy tele a hócipőm az egésszel, de ezt a nagy "menekülést" nem értem. Még ha így is van, még ha vannak is olyan emberek, akik eeeeennyireee utálnak dolgozni, mire jó ez?

Aki utál minden áldott nap felkelni-bemenni, az ettől nem szereti majd meg jobban azt, amit csinál... Miért nem úgy szól a csalogató mondat, hogy gyere el hozzánk, masszíroztasd a hátad, áztasd a segged a medencében és pezsgőzz este, mert EZ ÍGY JÓ?

Miért nem azon van a hangsúly, hogy élvezd az életet, találd meg benne a szépségeket? Miért arról szól a világ, hogy szegény-mi-mert-nekünk-dolgozni-kell?

Olyan jó olyan emberekkel találkozni (és vannak! vannak! többen, mint gondolnád!), akik szeretik, amit csinálnak. Ők is fáradtak a nap végén, nekik sincs kolbászból a kerítés, de általában jól megvannak a helyzettel. Élvezik a dolgos hétköznapokat, azt, hogy teremtenek valamit a semmiből, lubickolnak a pozitív visszajelzésekben és bölcsen fogadják a kritikát. Építkeznek belőle. Ja, és igen, a jól megérdemelt pihenéseket valóban töltekezésre használják fel... Utána pezsegnek tovább a munkában.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr762502970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jéghercegnő 2010.12.09. 08:16:40

Inkább az örök panaszkodók örülnének, hogy van munkájuk, és ha el is mennek egy ilyen mókuskerékűző pihenésre, becsüljék meg, hogy megtehetik!

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2010.12.09. 12:45:36

örülök hogy van munkám. és örülök hogy van pénzem.
és utálom a munkám. utálok korán felkelni. utálok a munkahelyemre bemenni.
akkor miért csinálom? hát pénzért bazmeg. elkényeztetett picsa, képzeld el, az emberek nagy része muszájból megy dolgozni!

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2010.12.09. 13:00:30

Azért kíváncsi lennék, hogy hány éven keresztül dolgoztál heti 7 napot, napi 10-12 órát... talpon... szinte szünnap nélkül, hányszor dolgoztál éjszaka, szilveszterkor, Karácsonykor, hétvégén, egyfolytában...

Bár abban igazad van: szerencsés vagyok. Olyan munkát választottam, amit szeretek.

Picsa lennék? Vállalom.

Örülök, hogy van munkám. Örülök, hogy van pénzem. Nem sírok.

Még valami?

cherryblossom 2010.12.09. 17:50:45

@metalheart: egészen hibás a gondolkodásod!
Mert: választhatsz: 1:dolgozol és van pénzed, de fel kell kelni reggel, 2:nem dolgozol, húzod a lóbőrt amíg akarod és csóró vagy. DE EZ A TE DÖNTÉSED, úgyhogy ne panaszkodj érte. Valamit valamiért -TE ezt választottad.

ÉS szánalmas, hogy a magad által elcseszett életed miatt leszólsz valakit -aki szeret dolgozni!

Tudod, én is szeretek dolgozni. Szeretem, hogy van értelme a tettemnek, hogy minden nap új kihívás vár, hogy újat tanulhatok, hogy segíthetek, hogy az adómból jut a gyerekednek oktatásra és nagyiknak kórházra. Hülye picsa vagyok én is? Ha téged ez boldoggá tesz, vállalom. DE ENGEM PEDIG AZ TESZ BOLDOGGÁ, HOGY MINDEN REGGEL KISMINKELVE, CSINOSAN DOLGOZNI INDULHATOK.

cherryblossom 2010.12.09. 17:57:34

@GoldenApple: Hónapok óta olvaslak, és imádom, amiket írsz :) csak így tovább :))
ui: engem nagyon érdekelne egy "mit tegyünk, hogy télen ne vízihullának nézzünk ki" bejegyzés :)

sorica123 (törölt) 2010.12.09. 18:11:16

@jéghercegnő: jaja. Én előre parázom, hogy mit fogok dolgozni és legfőképpen hol, ha véget ér a suli (ahol szintén nem egyszerű ugyan diákmelót találni, de lényegesen könnyebb, mint főállást). És lehet, hogy kb kőtörást is fogok csinálni, és abba is igyekszem majd nem nyavalyogni meg belehalni, hanem kedvvel csinálni, amíg műszakban vagyok. Amíg olyan ember van, aki a 16 órás műszakos mosogatást kedvvel, humorral csinálja, én csak ne nyavalyogjak. Komolyan, ez nekem a szentírás, nagyon tisztelem az ilyen embereket.
Írtam valamit metalheartnek is, de látom, hogy GoldenApple már lereagálta. Legyen elég annyi, hogy igen, metalheart benézte a dolgot.
@cherryblossom: alaphangon: mozogni kell. Vérkeringés nem árt, ha van:) Meg ilyenek. Én színes göncöket szoktam felvenni, amiknek a színe visszaverődik a zöld fejemről:) mást nem nagyon, sminket se igen, de abból is van olyan ami nem sápaszt.
süti beállítások módosítása