HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.10.28. 07:53 GoldenApple

Rablópandúr

 Az úgy történt, hogy tegnap elindultam itthonról, gyerek, kutya, sminkbőrönd (nagy), sminktáska (kisebb), gyerek utazós holmi, babakocsi, autósülés.

Leadtam a gyereket, majd egy kis ügyéntézés után leparkoltam, gondoltam felviszem a kutyát meg a smincuccot, még gyorsan leszaladok vásárolni, pont, mire jön a vendég kitakarítok, szuper lesz.

Nem egész 40 perc múlva meg is érkeztem: Domestos, ablaktisztító, mézes puszedli, karácsonyi fémdobozok, sonkasaláta, hagymás ciabatta (az íze miatt), mentolos rágó (a vendégem miatt), hóemberes ablakmatrica (mondom én, hogy 3 hónapos az Advent), körömlakk (csak úgy).

Felérek az ajtó elé, nyitom a zárat (gyorsan má', bepisilek, na), egyik, másik, oké, ajtó benyom...

Semmi.

Nekifeszülök.

Megint semmi.

Kutya nyüszít odabent, az ajtó belülről be van riglizve. Tehát valami dolga van itt Medvinek, jött, amíg én vásároltam (körömlakkot elrejteni!), csöngetek, semmi, csak a kutya nyüszít továbbra is.

Fura.

Hiába nyomom, nem tudok bejutni. Medvi végre felveszi a telefont, engedjémábe, hogyhogynemittvagy? Ha TE nem vagy itt, akkor ki reteszelte be belültől az ajtót? Nem? Akkor gyere. Oké, várlak, nagyon siess.

- Hahó, van benn valaki? (cérnahangon). Halihó, engedj be, nagyon kell pisilni... 

Nos, igen. Halihó, engedj be. Így. Mert ha valaki betört a lakásba és belülről bereteszelte magát, akkor valószínűleg rohadtul meghatja az a tény, hogy és bokánhugyozom magam lassan, és természetesen kijön, és beenged pisilni, sőt, még egy kávét is főz nekem a mézes puszedlihez. 

Telefon.

- Nyuszkó, csengess be a szomszédba, szólj, hogy baj van, nehogy valaki kijöjjön a lakásból, én meg nagyon sietek.

Én becsöngetek, tördelem a kezem, szerencsére remek a viszony a szomszédokkal, figyelnek rám, kijönnek, segíteni nem tudnak. Továbbra is cérnahangon cincogok befelé, túl vagyok az 5. puszedlin, Drazsékám, tarts ki.

Megjön Medvi, hallom, hogy pittyen a kaputelefon, de nekem ennyi már elég, egyből birkózószart vacsoráztam "gyere ki, gyere KI, megfürdök a víííredbeee", ekkor nyílik a liftajtó, Medvém megérkezett (az külön pikantériája a dolognak, hogy egy szülinapi buli kezdetéről jött ÉS előhúzott egy kalapácsot, egy vésőt és két csavarhúzót a táskájából).

??

!!

Mindegy, ezen nem akadunk fenn, nekilódul, döngeti az ajtót, miközben én (és a többi néző) lelkesen biztatjuk:

- Nem lehet belökni? Lecsavarozni? Kifeszíteni? Betolni? Kampóval megbuherálni?

és ezekre mind-mind nem, nem, NEM, N.E.M. a válasz, hisz az én férjem pontos, ravasz, felkészült, az ajtó úgy lett acélpánttal megerősítve, megbuherálva, csavarok végei elfúrva, stb., hogy még véletlenül se lehessen betörni, befúrni, kifeszíteni stb. Szóval érted.

Közben a vendégem megérkezik, megállapítjuk, hogy ma sem fog megtanulni sminkelni, vígan kacarászunk (vodkát kaptam a szomszédtól), az ajtót farikcsálják (tényleg így kell leírni!), ütik-verik, feszítik, darabolják, 40 perc és már be is jutunk, de Medvi halál büszke: ugye milyen jó kis ajtót csinált? Milyen biztonságban voltunk, amíg ott laktunk? Hogy hozzánk milyen nehéz betörni?

Még egy sörözést lebeszélnek a szomszéddal: most nem aktuális, de valamikor mindenképp koccintani kell erre, hisz az ember nem minden nap tör be a saját lakásába.

Ja. Kurva biztonságos az ajtó.

Ps.: Medvi kalapáccsal körbement a lakásban, senki nem volt ott. Csak Drazsé. Aki addig kavart, amíg a Medvi által bezsírozott (hogy ne nyikorogjon és jobban csússzon, Nyuszkó) riglit belökte az orrával.

Drazséval most nem beszélek.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr722404376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mókusélet 2010.10.28. 08:40:55

Itt röhögök hangosan az irodában, a könyvvizsgáló néha furcsán rámnéz. Szerencsére még csak ketten vagyunk:-)

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2010.10.28. 08:42:24

Ühümühüm. Jóvan. Megjegyeztem, milyen vagy. Más nyomorán...:D

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2010.10.28. 08:58:07

... és akkor azt még nem is mondtam, hogy a szomszéd kisgyerek folyamatosan nyúlkált be a lyukon, és vigyorgó arccal örült, hogy Drazsé odabent van. Cuki volt, meg minden, de féltem, hogy kinyúl egy kéz...:D:D

Berix 2010.10.28. 11:41:03

Kérlek ne haragudj, de hangosan visongok az íráson!:)) rettentően tetszik

Berix 2010.10.28. 11:42:52

Kérlek ne haragudj, de hangosan visongok az íráson:))

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2010.10.28. 11:46:40

Jól van, téged is megjegyeztelek:)Már ketten vagytok Mókusélettel:D

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2010.10.28. 11:47:57

Téged, na... Megyek, mert a gyerek a kutyakaját eszi basszamegbasszameg

Mókusélet 2010.10.28. 14:49:55

@GoldenApple: az nem baj....én is kiettem annó a kutya táljából a maradék babot+csipettkét. Nem szerette az istenadta, lelefetyelte a levet ez meg ott maradt....,megmaradtam:-)

ddevil 2010.10.28. 16:29:27

No látod mennyivel jobb, amikor "csak" egy plasztikkártya kell ahhoz, hogy bejussunk, meg egy fél óra, mert én simán behúztam az ajtót, a kulcs meg belül benne. De örültem, hogy beriasztottam :). Így tényleg már csak arra kellett figyelni az önbetörésnél, hogy lehetőleg megfelelő lendület legyen, mert ha csak épphogy megszakad a riasztó, akkor már az egész ház tudni fogja, hogy önbetörünk éppen :).

Jakee 2010.10.28. 18:34:05

Feliratkoznék a listára, nem bírom abbahagyni a röhögést :-D

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2010.10.29. 08:29:39

N@EyesOnFire: nemnem. Én is így tudtam, merthogy szerintem a "farag"-ból jön, de volt egy tanítványom, aki országos helyesíró versenyre ment, és Ő mondta, hogy az bizony fariKcsál. Mindenhol-bárhol-neten-akárhol g-vel van, de a Nagykönyv szerint k-val, és ezzel az egy szóval a versenyzők felét ki lehet szórni.

A másik felének a felkészítő magyartanára meg már megjárta ezzel a szóval, így a következő delikvensnek külön meg fogja tanítani, hogy k-val kell írni.

De mondom, mindenhol, szótárakban, neten, mindenhol g-vel, csak az MTA helyesírási főakármiben van így, hogy farikcsál.

Mozart06 2010.10.29. 11:35:53

Esküszöm csak veled történhet ilyen!:) Nálatok mindig zajlik az élet, egy percig sem unatkoztok!:) Megnéztelek volna ott az ajtó előtt, miközben Drazsé meg bent, mint nagy harci kutya körbevezeti a betörőt!:)

akikaztmondjákni 2010.10.29. 11:37:51

Én SÍROK a röhögéstől!:D:D:D:D:
Bocsi:)

sicc38 2010.11.09. 20:52:17

Nekem is nagyooon tetszik...Nekifeszülök,és elkezdelek elolvasni visszafelé.
süti beállítások módosítása