HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2010.04.30. 10:05 GoldenApple

Szeret, nem szeret, szívből, színből, egy keveset, sehogy.

Szeret: ha most a facebookon lennénk, überlájkolnám a Lauder Perfectly Clean lemosóját. Isteni illata van, olyan "tisztaságos", könnyű, friss, és nem húzódik az arcom utána. Jó, na.

Nem szeret: a Ferenc körúton van egy illatszer-édesség diszkont. Oda szoktam mosóport, sampont, tisztítószert, csokit, és még egy csomó mindent vásárolni. A bolt kétszintes, felül sminkek és arckrémek, dezodorok meg ilyesmik vannak.

Már régóta utálom, hogy ha fentről lejövök, a fenti biztonsági őr lepisszeg az alsónak, és bemondja, hogy hány terméket vettem le (nehogy a Venis oxieksön és a kamillás budipapír között zsebre tegyem a fentről hozott körömlakklemosó.) És ez így ment évekig.

Meguntam.

Udvariasan megkerestem az üzletvezetőt, aki ott állt a csipszek mellett, hogy heló, több tízezret költök el itt havonta (ez tökéletesen megfelel a valóságnak, tusfürdők, testápoló, mosópor, dezodorok, samponok, ásványvíz mind-mind onnan jöttek), nem lopni járok ide. Nem lehetne bevezetni, hogy mindenki bemutatja a kosarát az emeleten, és akkor legalább nem a hátam mögött pisszegnek le, mintha lopni járnék oda... mert nagyon zavaró. Nagyon. És olyan kellemetlenül érzi magát az ember. Erre ő közölte, hogy

  1. ez így van és kész
  2. aki tisztességes szándékkal megy be, azt ez nem zavarja
  3. a normális vevőknek ez fel sem tűnik
  4. csak az teszi szóvá, akit ez érint.

Úgyhogy többet nem megyek oda.

Szívből szeret: Thomas Sabo pillangós charm-ja. Akik ismernek tuti nem lepődnek meg azon, hogy rózsaszín.

Színből: itt szó szerint értelmezve. Újra felfedeztem magamnak a szürkét. Ruhában, sminkben. Hajaj, ez megér egy külön posztot.

Egy keveset: alverde zselés tus. DM-ben kapható, csalóka, mert olyan szép színűnek tűnik (van belőle lila meg zöld), és az ára is baráti: 990Ft-ért barátkozhatsz vele. A baj vele az, hogy nehéz felvinni, neheze lesz egyenletes a vonal, de legalább tartós - így k.va hosszadalmas, kitartó munkával egy k.va hosszan kitartó tusvonalat nyerhetünk.

Sehogy: Toni&Guy sampon, balzsam, kifésülő, hajhab, protein spray. Semmivel nem tud többet, mint a normál árkategóriás sampon. És -szerintem- joggal elvárható, hogy ha már egy rakás pénzt otthagy az ember ilyen cuccokra, akkor jó is legyen. Ezek nem aranyosak.

 

 

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr901963766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marverk · http://www.divatblog.blog.hu// 2010.04.30. 19:39:27

Szia,ha többet nem mész abba az üzletbe,van egy nagyon jó ötletem: a Múzeum körúton van egy ugyanilyen bolt,sminkek,meg csoki..........szal ugyanaz,ugyanúgy kétszintes.Ajánlom neked,és az árak is barátságosak,feltétlenül nézd meg!(ha egyszer arra jársz) hogy merre van? van ott egy kávézó,ahol van egy fehér zongora,aztán egy török "star kebab" étterem,aztán antikvárium,kottabolt,,,,és azután jön.remélem segítettem valamennyit:)

VioletPearl (törölt) 2010.05.01. 21:19:55

@marverk: én ismerem a Múzeum körúton azt a kétszinteset. ugyanúgy lepisszegik volkitokin, hogy hány cuccot veszel le a polcról, idegbajt kapok tőle :S
amúgy meg az ilyen üzletvezetőkről: no komment.
még ha nem is változtat semmit a szokásokon, el lehetne ezt kedvesen is mondani...

marverk · http://www.divatblog.blog.hu// 2010.05.02. 16:18:42

@VioletPearl: én nem szoktam ott biztonsági őrt látni.... vagy csak szimplán hülye vagyok...Am. én azt nem bírom,amikor (veszprémi vagyok,csak a testvérem Pesten van)a dm-ben a bizt. őr kinézi a vesémet,ott áll a parfümöknél,és félek a testerből fújni,és olyan hülyén vigyorog mindig,mintha április elseje lenne...pff.

neomatsek 2010.05.03. 13:50:50

@marverk:
a DM-es biztonsági őröket én sem bírom,legtöbbször olyan érzésem van,h ha még közelebb akar jönni,akkor már a nyakamba kell ülnie...
de nem csak mi vagyunk ezzel így,facebookon már csoport is van,ott olyan tippeket írtak le,h ilyenkor kell tőle mindenfélét kérdezni tamponokról,intim mosakodókról,óvszerekről,síkosítókról:D:D:D

MyLife79 2010.05.04. 09:56:01

Hát ez kész :D :D Eszembe sem jutott eddig, na legközelebb elkezdem kérdezgetni a biztonsági őrt :) Én felettébb gyanús szoktam lenni, mert feleslegesen nem fogok kosarat a kezembe,beszaladok egy kozmetikai fültisztítóért, akkor minek? Ha menet közben mégis többet vennék, visszasétálok egy kosárkáért...Nekem árnyékom a biztonsági őr.
süti beállítások módosítása