HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.06.04. 15:29 GoldenApple

Bizalom

Címkék: csakúgy

Vannak, akik ösztönösen tudják, kiben szabad megbízni. Vannak, akik az ezerötszázadik csalódás után sem látják az egyértelmű jeleket. Néha egész egyszerűen csak kényelmes abba a hitbe ringatni magunkat, hogy feltételezzük, nincs szándékosság és meg nem értés, nemtörődömség vagy épp rosszindulat... csak így jön ki a lépés.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olyan, mint egy filirán, nyurga, porcelán váza: ha reped, sosem lesz már a régi és ha egyenesen törik, akkor ripityára. Nincs félig, nincs majdnem: ha törik, akkor teljesen és végérvényesen törik, darabokra hull és sosenemsenem lehet összerakni. Olyan lesz, mint ez a pillangó: szép még így is, de az a hiányzó darabka mindig valami emléket fog előhívni...

Éppen ezért vigyázni kell rá. Szar elveszíteni valakiben a bizalmat és szar elveszíteni valakinek a bizalmát. Én is, mint mindenki más, nagyon nehezen engedek közel magamhoz embreket: kevés igazán jó barátom van, akiket viszont annak tartok, azok nagyon régóta töltik be a helyüket. Nem hiszek abban a mondásban, hogy a barátság 5 percig is tarthat és 5 perc alatt is lehet valaki a barátod - ez nálam sosem működött. Mindenki, aki fontos, az hosszú-hosszú évek óta van, ott van és remélem még ott is lesz sokáig.

Ilyenkor telefonok nem "mit csinálsz most?és mizu?"-nak hangzanak, de "fontos vagy nekem és törődöm veled"-et jelentenek.

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr131163518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.06.04. 21:08:58

Két igazán jó barátom van a férjemen kívül, gimnázium óta, kb 15 éve. Októberben megálmodtam, esküvője lesz. Szólt is novemberben, hogy kb 2 hét múlva esküvő és ja 16 hetes terhes. Nagyon sokáig gyászoltam ezt az árulását, hogy magánélete legfontosabb dolgaiból hagyott ki. Sokat sírtam, még most is könny szökik a szemembe. Mondanom sem kell én egyáltalán nem így kezeltem, talán kár volt. Még egy esélyt adtam ennek a barátságnak, de nem élt vele. Nem estem így pofára évek óta. De most próbálom vigasztalni magam, hogy így könnyebb lesz elvágni a Bpesthez kötődő szálakat, és elköltözni Mo-ról.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.06.04. 21:10:11

Szerintem nem lehet igazán biztosra tudni, kiben bízhatsz, kockázat mindig van, ilyen a kapcsolatok természete.

Mozart06 2009.06.05. 11:18:47

“De ha azt tartod barátodnak, akiben nem bízol meg ugyanannyira, mint magadban, súlyosan tévedsz, és nem ismered eléggé az igazi barátság jelentőségét. Mindent együtt tisztázz barátoddal, de elsősorban vele légy tisztában. A barátságkötés után bízni kell, előtte mérlegelni.” (Seneca)

Mozart06 2009.06.05. 11:23:33

Bajban ismerszik meg az igazi barát. Ezt ecseteltem nem is olyan régen a sógoromnak, mikor fel kellett nyitni a szemét, hogy azok az emberek, akiket a barátainak hitt, talán egyszerűen csak haverok és a kettő nem ugyanaz.
Nekem van olyan barátnőm, akivel 2-3 hetente beszélek, mert mindenki éli a saját életét ebben a rohanó világban, de tudom és tapasztalatam is, ha baj van rögtön ott vannak és segítenek. Nekem sincs sok igaz barátom, de az a néhány, aki van tényleg igazi barát. És tudom, hogy mindig alakulhatnak ki igaz barátságok ..., mert hiszem, hogy vannak még igaz emberek ebben az elfajzott világban..

neomatsek 2009.06.05. 14:40:21

sajnálom,h ismét csalódnod kellett,az sosem esik jól az embernek,remélem azért nem gondolod,h minden ember ilyen,és tudsz majd újra bízni

nekem egyszer fősuli alatt volt egy barátnőm,akivel szinte mint a tesók olyanok voltunk,együtt is laktunk,mert ugyanoda járt ahova én,a többiek is elképedtek azon,h mennyire egyformák vagyunk,aztán kiderült,h ő csak megjátszotta magát,elárulta a barátságunkat,elárulta a kapcsolatát,rengeteget hazudott,és még egy kis pénzt is magával vitt,kemény pofon volt mindenkinek...
süti beállítások módosítása