HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.05.27. 19:36 GoldenApple

A teljesen vesztes helyzet

Címkék: csakúgy

Lássuk csak mi jöhet még: leadási határidőm van, kábé 1500 kiló cseresznye áll a konyhában (wazzeee... ceresznyeleves, cseresznyelekvár, cseresznyés kuglóf, cseresznyezselé, cseresznyés hagymachutney, cseresznyéskutyafüle...ezt esszük már 5 napja. Volt egy cseresznyés szájfényem. Kidobtam.)

Szóval határidő, cseresznye, nagytakarítás, reggel egy kis baleset (ezt majd máskor mesélem el), folyamatosan csörög a telefonom, főzök... Mindezt egyszerre. És ekkor, ebben a szent pillanatban úgy gondoltam, hogy most jött el a pillanat, hogy melegítsek egy kis rakott zöldséget és megebédeljek. Mikróba be, ekkor egy pukkanás, és a mikró meghal. Vele együtt a hűtő, a fagyasztó, a tévé, a net, a minden. Villany van, konnektorok nincsenek. Telefon lemerülőben. Férjem külföldön, még jó pár napig.

Én sarkköri elszigeteltségben, és rájöttem, nem élhetek áram nélkül. Lepergett előttem, hogy keddig net és hűtő nélkül fogok élni, esténként tábortüzet rakunk Drazséval és befonjuk egymás haját, majd egy pár nap múlva - epilátor híján, merthogy áramos az is- egymás szőrét és étolajas kenyeret fogok enni mindennel, ami időközben kiolvad a fagyasztóból. 

Cseresznyés paradicsomos szilvásgombóc? Fagyis tökfőzelék? Bélszínrolós derelye?

Sípoló telefonnal felhívtam a Medvét, hogy egyáltalán hol a villanyóra, mint olyan? A következő kérdés az volt, hogy hol van a villanyóra  kulcsa, mikoris kiderül, hogy abból biza csak egy van, és az jövő kedden jön haza, ugyanis ott ficeg a kulcscsomóján. Kábé 8 millió kilométernyire innen.

A villanyóra zöld szekrénye eközben gúnyosan röhögött rám a szuperkommandós lakatjával és a masszív biztonsági zárral...

Utolsó utáni csengetésnél vette fel SZUPERAPU a telefont. Egy órán belül itt volt a felmentő sereggel. Fűrészelt, megoldott, én meg újra a civilizáció lágy ölén.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr11147484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-jéghercegnő- 2009.05.28. 13:05:58

éljenek a szuper férfiak, akik meganyi apokaliptikus világvége helyzetből rángattak ki minket nőket (holott szerintük csak egy napi rutin volt, mint nekünk a szempillaspirálozás..) :)

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.05.28. 13:24:35

Hú hát ráférne egy kis egyedülélés mindenkire, úgy látom. A férjem megtanult hajtogatni, értékelni a főtt ételt, én meg gázbojlert kitisztítani. Bár egyáltalán nem szerettem, de 7 hónapos terhesen még vakolatot bontottam és tettem vissza, gletteltem és kifestettem egy 60 nm-es lakást. Igaz, ha lett volna műkörmöm, letört volna. :)

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2009.05.28. 14:11:36

Elismerésem!

Ha lenne műkörmöm, akkor félteném. Így csak szimplán nem vagyok életrevaló:D

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.05.28. 17:19:16

Hát, hozzáállás kérdése sztem. Biztos simulékonyabban menne az együttélés, ha a klasszikus női szerepeket venném föl, de én rettegek attól, ha netalántán egyedül maradok (mostmár gyerekkel), akkor "meg legyek lőve". Muszáj azt éreznem, hogy akkor is mennék valamire, minden szempontból. Sajnos mivel távol élnek a szüleim, ezért én nem is támaszkodhatok rájuk.
De a karma ugye erről is gondoskodik, olyan betegséget kaptam, amitől sokszor nem tudok mozogni, hát ennyit az erőlködésről. :) Mindennek két oldala van.
süti beállítások módosítása