HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.05.21. 09:18 GoldenApple

Egy tévés riport kapcsán született ez a poszt:

Címkék: város

én igenis és akkor is és csakazértis szeretem Budapestet. Munka után mikor megyek haza a 2-es villamossal és látom az alkonyi fényben fürdő Budát vagy épp a kivilágított Várat, akkor mindig úgy érzem: na most van vége a napnak és a munkának.

Napközben néha kiülök a Duna mellé és csak nézem a vizet vagy napozok, elmajszolok egy szendvicset, amit a kisboltban lehet venni (mindig van benne jégsaláta is). Szeretem a sárga villamosokat és azt is, mikor a villamosvezető szép napot és kellemes utazást kíván. Mert van ilyen.

Egy csomó-csomó városba elmegyünk, és bár szép London meg Amszterdam, Prága és Barcelona is, de mindenképp érdemes lenne más szemmel nézni a saját városainkat is. Budapesti vagyok és mégis, még mindig tud ez a város kellemes meglepetést okozni és újra és újra felfedezem magamnak. Hol egy szép virágbolt, hol egy jó kávé, egy eldugott kis cukrászda vagy a belvárosban egy repkénnyel befuttatott százéves erkély (macskával és hajhálós nénivel) - ilyenkor mindig csak azt sajnálom

1. nincs nálam fényképezőgép

2. ha lenne se mennék vele sokra, eyszerűen nem tudom fotózni. pont.

Voltál már a Bazilikában? És az Operaházban? Ültél már a Nemzeti Múzeum lépcsőin tejeskávéval?Egy helyes kis bolt, egy jó pékség, a világ legjobb Gyrosa a Corvin mozinál, séta a Váci utcában, egy jó régiségbolt, a kedvenc antikváriumom a Blahánál (fillérekért szoktam felvásárolni az angol nyelvű regényeket). Kiülős és beülős helyek, szép bőrcipők kis boltokban, séta és vattacukor a Városligetben és a fürdők...

Szeretem Budapestet.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr501134944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-jéghercegnő- 2009.05.21. 09:53:03

Hasonló érzés, reggel a párommal ülni a pici erkélyen és a hideg kakónkat szürcsölni, s közben nézni hogy sietnek az emberek, a parkban játszanak a kutyákkal, vagy a szembeszomszéd néni reggel 8-kor felöltözve kis kontyával kis kanállal igazgatja a tejfölöspohárba ültetett növényeit. Ilyenkor van, hogy végre egy picit megállunk és nem pörgünk, s észrevesszük milyen szépségek vesznek körbe minket. :)

Mozart06 2009.05.21. 10:07:30

Én imádom, ha este égnek a házakban, lakásokban a fények és be lehet látni. Látni azt, vagy elképzelni azt, hogy mások hogyan élnek, milyen otthonosan van berendezve a lakásuk. És, és, és karácsonykor pedig azt, amikor égnek a fenyőfaégők és körvonalazódnak a fenyőfák!:)
És akkor ilyenkor olyan, de olyan szentimentalista tudok lenni, olyan megmagyarázhatatlan furcsa érzés kerít hatalmába. Bár nemes egyszerűséggel lehet, hogy mások csak azt mondanák, hogy hülye vagyok!

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2009.05.21. 10:12:09

Vajdahunyad vár? Napozni az új Nemzeti melletti parkban? Kopaszi-gát?

Mozart06 2009.05.21. 10:15:22

Igen, igen, igen!:))) Persze én ragaszkodnék Drazsé kutyagyerekeb társaságához is!:)

neomatsek 2009.05.21. 16:54:39

Sajnálom,h most ebbe a szép hangulatba belerondítok,de én nem szeretem Pestet.Tavaly augusztusban költöztem fel,de azóta sem volt sok jó élményem,mert amerre mentem morcos emberek,teleszemetelt utcák,széteső házak...pedig ha ezek nem lennének szerintem nagyon is jó hangulata lenne a városnak,szépek lennének a régi stílusú házak

nemmodell 2009.05.21. 21:11:02

Lassan egy éve, hogy el kellett hagynom életem egyik nagy szerelmét: Budapestet. Mai napig hiányzik :(
Örülök, hogy itt újra átélhetem (még ha csak gondolatban is) a gyrosozást, a Dunapartra kiülést, a Rádayról nem is beszélve!
:)

ladynicotin 2009.05.27. 15:00:44

Igen, a koraesti kellemes sétákat én is imádom. amíg volt kutyusom, mindennapi program volt és bevallom mindkettő hiányzik.Van is azt hiszem egy finn(?) gyerekvers, ami erről szól, hogy mennyire jó belesni esténként a kivilágított ablakokon,mintha mindannyian színes halak lennénk kis saját akváriumokban.
Amúgy ilyen sétáim alkalmával már vagy 20 lakást kinéztem magamnak és még gondolatban be is rendeztem magamnak. Mennyire jó közben nagyokat szippantani és kivonulni a mindennapi rohanásból. Nincs is jobb.:)
süti beállítások módosítása