HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2009.03.31. 20:43 GoldenApple

Mindenki szakít.

Címkék: ezisazis

Debreceni Zita Kedves Ferenccel. Magyarország Gyurcsány Ferenccel. Én a diétázással. Drazsé Csülivel (kilökte a kosárból, de szerintem még lesz románc és frendcsip). Örökre elszakadtam a jeticsizmától (3 éve vettem egy elgyengült pillanatomban. Mentségemre szolgáljon, hogy egyszer volt csak rajtam, és akkor is csak olyan helyen, ahol a falu központja a buszmegállóból kialakított "Párizs Fényei" nevű kocsma volt.)

És a laptopom is szakított a hálózati töltővel, mikoris egy szép napon úgy döntöttek, ők nem játszanak tovább együtt. Majd csere, 3 nap boldogság, majd újabb csere, az felmelegedett, és mikor harmadszorra mentem vissza a boltba, akkor már majdhogynem a nevemen szólítottak. Biza, ezt egy egyszerű cserével nem lehet megoldani.

- Mégis, mi a probléma? - hangzott az omminózus kérdés. Elmondtam. Ahogy tudtam. Kézzel-lábbal.

- Eeez nem működik. Bedugom ide, a másikat ide és nem világít, nem tölt, nem játszik velem.

- De az aksit vagy hálózatról nem megy?

Nos, külön-külön értettem a szavakat. Nyilván. Nem ez volt a probléma, hanem az, hogy így egyben nem értettem, hogy ő mit nem ért. Gondoltam elmagyarázom:

- A feketét bedugom a konnektorba, a gépet NEM szerelem szét, semmit nem veszek ki belőle, egyáltalán úgy nézek én ki, mint aki BÁRMIT szerel ezen a gépen?? Szóval bedugom, nem világít, nem megy fölfele a kis piros jel. Szóval nagyon kétségbe vagyok már esve és nem is tudom, mit tegyek.

Szerintem a tekintélyemen nem sokat javított, hogy ölelgettem Acikát (ACER...), néha magamhoz szorítottam, majd mikor a srác elkérte tőlem, akkor halkan annyit súgtam az akkumlátorába, hogy minden renben lesz, a srácra meg ránéztem szúrós szemmel, hogy "De aztán óvatosan".

Elmosolyodott.

Amolyan igazi, pasis, megnyugtató mosoly volt. Amolyan hé-bébi-tudom-hogy-mit-csinálok mosoly. Pillanatokon belül szétkapta a gépet. A kisebb piros bicskánál nyeltem egyet. A nagyobbnál felnyögtem. Hogy ne boruljak védelmezőn teljes testemmel Acira, mint az amcsi elnökre a testőr, inkább elkezdtem telefonálni... kábé a háromszázadik csavar kicsavarásánál letettem a telefont. Nem mintha kétleném, de...

- Öööö... és ezt vissza tudod majd rakni? Úgy értem, tök jó, meg minden, meg húúú, biztos nagyon ügyes vagy, de én ha a mélyhűtőből kipakolok, már azt sem tudom mégegyszer úgy visszapakolni, hogy be tudjam zárni az ajtót, és...

- Nyugi. - Csak ennyi. Így. Nyugi. Meg ugyanaz a mosoly.

Portalanított, kicsavart, betekert, szerelt. Másfél óra alatt megszerelte. Ujjongtam.

- Ez egy kicsit fityegve áll itt, nem baj? A működést nem befolyásolja, csak így kicsit csálén áll.

Nem, nem baj. Minden csavart visszatekert és minden "tekert" visszacsavart, bekapcs,  esküvői képem megjelenik (enyhén nárcisztikus, de akárhányszor bekapcsolom , olyan jó a Medvét látni... Meg hogy milyen szép voltam abban a ruhában...)

Egy kicsit csálén áll - és akkor mi van? Egyébkén nőként nyilván megtanultuk már, hogy ha áll, akkor nem kritizálunk. Örülünk neki, hogy egyáltalán áll...:D

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr411038338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kószáló 2009.04.01. 10:27:05

én is szakítani akarooook:
-előszöris a betegséggel. Sajnos nem fogadja el, sír, könyörög, nem hajlandó kiköltözni, lassan veszek neki egy Audi TT-t búcsúajándékként, hátha.
- továbbá a válsággal, minek hála megcsappantak az anyagi lehetőségeim, viszlát csillámos-pigmentes-selyemfényű-krémes-natúrbézs...:( még szerencse, hogy van egy kis vésztartalékom:D

pancsolós 2009.04.01. 17:17:44

Teljesen off hozzászólás:
most találtam rá a blogodra,még nem olvastam teljesen végig,de megkérdezhetem, hogy vállalsz-e még narancsbőrös miacsudás csodamasszázst? Ha igen,hol?

neomatsek 2009.04.02. 13:16:04

bocsi az off-ért

a múltkor felajánlottad,h menjek be,beszélgetünk és elmondod,h mit lehet kezdeni a bőrömmel,szal tegnap írtam mailt,de sajnos hibaüzenettel visszajött,pedig a honlapon található címre küldtem...
esetleg tudnál adni egy másik címet,amin megbeszélhetnénk a dolgot?
előre is köszi:D

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2009.04.02. 16:11:58

Az apple.golden@gmail.com visszadobta? :(

A honlapomon is rajta, de a számom 20 364 32 23.

Ha nem hajnali 3/4 5-kor csörög, akkor kedvesen és csicsergősen én veszem fel. Ha hajnali 3/4 5-kor hívsz, akkor is én veszem fel, csak nem biztos, hogy a csicsergés megy olyan korán.

Egyébként bármikor hívhattok, minden nap 9-21h-ig.
süti beállítások módosítása