HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.11.16. 18:35 GoldenApple

Hiába, no,

Címkék: férfi

az ember lányának hízik a mája, amikor rájön, hogy minden férfi okítható. Az apró sóhajtól (beletalált a zoknival a szennyesbe a Drága) a nagy, mindent elsöprő "dagad-a-mellem-és-szétfeszíti-a-büszkeség"-ig (Swarovskit nekem, Karácsonyra, Kicsim? Hú, de meglepődtem, nem is gondoltam -cöcöcö, sátáni mosoly- volna rá...) terjed a skála. Valahol a kristálykarkötő töltési szintjén van, amikor rájövünk, hogy életünk párja megérti, elfogadja, támogatja szakmánkat, munkánkat, hivatásunkat. Az már csak hab a tortán, ha külön inspirál, és saját ötletei is vannak.

 

Öööööööööööööööööö

 

Ez történt velünk valamelyik nap. Épp valami borkóstolóra indultunk volna, amikor Medve kitalálta, hogy igen, EZ a qrva jó pillanat arra, hogy megcsinálja a csempét a vécében , ugyanis kifúrták és vissza kellett pótolni a falból egy darabot. Summa summárum, 40 perc az indulásig. Csempe kivág, valami ragacsos nyunnyadékkal befúj, helyére illeszt, ellentart, áll a vécében, küzd a csempével. Én egy hangyafingnyit idegesen sminkelek (20 perc van hátra és még nem fürdött), hajam belőve, csini csizma a lábamon (itt szeretném megjegyezni Drágám, ha beleolvasnál a blogomba, hogy nem új, csak újnak néz ki, és nagyon szeretlek, Te vagy a legungyulibungyulibb, és most gyoooorsan olvass tovább). Jelentős késéssel ő is kész, autóba vágódunk, majd úgy dönt, megtöri a csendet. Ezt figyeld, én majdnem kifordultam a kocsiból a röhögéstől:

- Nyuszkó, tulajdonképp csak a Te látókörödet szélesítem. Üzenem az összes férfinak, hogy amennyiben kézpillinget (áááááááááááááááááá!!!kéz peeling..) szeretnének csinálni, vegyenek egy purhabot akciósan a Praktikerben, b@szarintsák el úgy a csemperagasztást, mint én, és mire a következő hét végére sikerül levakarni a maradványokat, garantáltan lejön az elhalt hámréteg. Nyuszkó, gyakorlatilag addigra minden lejön a kezéről. Na? Mekkora ötlet? És a purhab akciósan csak 300Ft...  Na látod, Kicsim, nem szöszmötöltem, hanem tesztalany voltam...

...és úgy nézett rám, mint Emese Zoltánra a bankos rekámban, éppcsak azt nem tette hozzá, hogy Na??

Azért egy apró ötlet: ha őszi kézpeelingre adnád a fejed, akkor maradjon a barnacukor+babaolaj duó, vagy a tengeri só+babaolaj. Ha nincs babaolaj, akkor isteni az étolaj is...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr21772239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kószáló 2008.11.16. 21:26:27

hehe én meg azon röhögök, hogy a csizma ÉRZÉKI csalódás..:D:D:D:D

(merthogy az érzékcsalódás, az érzékI csalódás az az, amikor az izgató nő mégse jó az ágyban :D)

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2008.11.17. 08:56:34

én kérek elnézést, nekem kellemetlen, teljesen igazad van, ki is javítom.
süti beállítások módosítása