HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.11.03. 08:27 GoldenApple

Meg sem ismernéd,

Címkék: ezisazis

mégis ugyanaz. Változunk, kérem szépen. Telnek az évek, mi meg éljük/leéljük/megéljük/átéljük őket. Jó esetben okosabbak leszünk, érettebbek, bölcsebbek, rosszabb esetben maradunk ugyanott, ugyanúgy, szellemi mókuskerékben, újabb gondolatok nélkül.

...

Az utolsó utáni pillanatban bukkantam a koncertre. Szó szerint az  "lasztminites" volt, hisz éppenhogy 2 jegyet meg tudtunk menekíteni magunknak másfél órával a Bon-Bon lemezbemutató koncertje előtt. Hirtelen ötlet, farmerban és kispólóban, smink nélkül, jegyeket fél órán belül átvenni, irány a MÜPA, de jaj, nem jó, akkor már nem jövünk haza, jaj-jaj-jaj...

Nyolc perc, Drágaságom, és elkészülök, becsszó - mondom, és fekete csizmanadrág elő, és hosszúszárú csizma, és fehér felső, és kék, puha, ujjatlan garbó és az ajándékba kapott lepkés swarovski kitűző, és egy csepp parfüm.

Hm. Még nem az igazi. De egy kis kompakt alapozó, ujjal elmaszatolt szemcerka, szájfény és némi arcpír után...na? Nem. Valami még mindig nem, de mindegy, a Férj már kabátban, én duzzogok a tükör előtt, mi lehet a bibi, nehogymá'-pontmagamat-netuggyam-kisminkelni... Gondolj, gondolj, Micimackó!, mi lehet az a bonyolult dolog, ami hiányzik? ... Jah! SZEMPILLASPIRÁL!! Rapid üzemmód, gyors mozdulatok, belül apró szégyenkezés (tényleg ennyire hülye vagyok? öööö...és tényleg ebből élek?...:D:D:D)

Aztán MÜPA, jegyek a zsebben, séta a Nemzetinél, a kis kezem ugyanúgy az övében, mint anno, és igen, igen, még mindig ugyanúgy megcsillan a szeme. Gyönyörű, mint azon a régi estén, de már nem érdekes idegen, hanem a társam, a párom, a szerelmem, a hétköznapjaim része.

Visszaballagunk, a koncert mindjárt kezdődik, mi meg beülünk a helyünkre, és egyszer csak elkezdődik, ugyanaz, de mégis más, kérem szépen, drága Hölgyeim, (öööö... és Uraim, már ha urak is olvassák ezt az alapvetően sminkes, manci-pancis blogot), a Bon-Bon swinget játszik a Budapest Jazz Orchestrával. Ugyanazok a dalszövegek, ugyanazok a dallamok, csak áthangszerelve, a fülemnek -most már- kedvesebben, hisz a nagy házibulik és a szombat esti láz már elmúlt, más lettem én is. Ugyanúgy és mégis másképp szól, az új környezetben ha nem is mást, de újat is jelent a "Válassz engem", a "Köszönöm, hogy vagy nekem" és az "Érezd magad jól". Szolnoki Péter Frank Sinatrát énekel.

Vicces a konklúzió, nem is komolynak és gondolatzárónak szánom, hanem csak úgy, a bejegyzés végére odabiggyesztem: mától vége a szőkeségnek. Barna leszek. Ugyanaz és mégis más.

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr96746845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smelinda 2008.11.03. 13:43:28

Pont ma gondoltam rád és írtam sms-t is és kíváncsi vagyok nagyon a barnaságodra :-)
A swing meg a szívem csücske, tök jó, hogy a Bon-bon is gondol rá, tuti megveszem a cd-t.

An · http://da2828.blog.hu 2008.11.04. 22:35:50

Szia! Azért érdekelne, hogy ezt a barnaságot hogy értetted, mert ha a hajadra, akkor remélem most jól választasz fodrászt :D mert bizony most a hajban a barna dívik és gyönyörű színeket kevertek a nagymesterek, csupa édes és melengető és még szebb ha variálva vannak (barnában barna melír, de nem a hagyományos értelemben csíkok, hanem bizony megbolondítva), de te ezt biztos jobban tudod, csak megörültem ennek a barnaságos odabiggyesztésnek. pl. Koczka csinált a www.hajhalo.hu versenyre valami meséset, de sajna nem ő fog nyerni a közönségszavazáson, pedig magasan veri a többi "mestert". Na nem akarom őket bántani, csak hát szerintem hétköznapi frizurákkal indultak, nem pedig versenyre valók, de Koczka csak 1 van és mesteri :D szeretnék legalább a bokájáig felérni egyszer majd. Na és ajánlok neked valami nagyon érdekeset, szerintem bejönne neked www.kormi.hu örömmel látnánk egyszer és garantálom, hogy felejthetetlen élményben lesz részed, mint mindazoknak akik odajárnak és ez nem reklám, hanem megosztanék veled valami csodát, amit én a húgomtól kapok (Kormi a húgocskám :D )

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2008.11.05. 15:26:30

Jó lett. Barna lett. nem olyan barna, amilyet szerettem volna, de a rengeteg nyomorgálás miatt dobja le a festéket a hajam.

Sötétebbet szerettem volna, most olyan őzikeszínű.

Olyan vagyok ezzel, mint egy q...va nagy Bambi:D:D

An · http://da2828.blog.hu 2008.11.05. 20:47:22

Azt hiszem mégiscsak összeszedem az önbizalmamat és amint megvan meghívlak egy kis kényeztetésre hajügyileg, mert hát bizony mindent lehet, csak tudni kell hogyan és azt hiszem a te hajadra már nagyon ráférne egy kis kényeztetés, csak még a bátorságomat kell összeszedni. Azért holnap örömmel látnánk a Gülbaharban Kormi óráján este :D, persze blogod olvasóit is (az első óra mindenkinek ingyenes, de maradandó pozitív élményt nyújt)Kormi szokta mondani, hogy elfogultságból dícsérem, pedig nem így van, hihetetlen amit művel

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2008.11.06. 22:16:47

És igazi csodaszép barnát tudnál festeni nekem? Olyan sokszínűset? Szépségeset?

Természetesen szigorúan üzleti alapon, de felkeresnélek...

An · http://da2828.blog.hu 2008.11.17. 22:07:42

Szia! Gyűlik az önbizalmam rendesen. Az egyik vendégem kb 20 éve folyamatosan melíroztatja a haját, ami azt jelenti, hogy már rég nincsenek pigmentek az állandó szőkített részeken. Most azt kérte, hogy fessem barnára. Szép és egységes lett a színe, még én is meglepődtem. Viszont az összes ismerőse azt mondta, hogy olyan mintha mindig is ilyen lett volna, annyira természetes. Hát ez volt a cél. :D Bocsi, de ezt el kellett neked mesélnem, mert nagyon feldobott. Még egy kis önbizalom, ami nov 24-ig összejön remélem és utána bátran vállalom majd el a hajad a sok megrázkódtatásod után.

ddevil 2008.11.18. 16:52:40

Gyere el hozzám photoshoppal megcsinálom, olyan lesz, amilyet csak szeretnél :)).

An · http://da2828.blog.hu 2008.11.25. 21:56:16

Szia!
Megjött az önbizalmam 24-én :D
Ha gondolod egyeztessünk és vágjunk bele :D
Mármint vágjunk bele a festésbe.
Remekül sikerült a munkám, sajna jó fotó nem sikerült, mert nekem nincs meg a fotósok gyöngye :D, de a legjobb értékelést kaptam és erre most nagyon büszke vagyok. Szeretném tartani ezt a színvonalat, vagy ha ezt lehet még fokozni, akkor fokoznám :D

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2008.11.26. 08:12:25

Köszönöm, időközben megtaláltam az álomfodrászt:)


Tökéletesen és teljesen elégedett vagyok, végre-valahára!!!!!

De azért köszi...

An · http://da2828.blog.hu 2008.11.26. 08:36:06

Na ennek nagyon örülök, már épp itt volt az ideje :D
süti beállítások módosítása