HTML

Miről írok?

Sminkmesterként sminkről. Masszőrként masszázsról, protokollosként protokollról, bölcsészként kultúráról és NŐKÉNT...a világról. www.goldenapplestudio.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Friss topikok

  • Izza Sandor: Hat igy is van (2015.10.26. 21:05) Tessék, csak beszélnem kellett róla
  • Mókusélet: Olyan jóóóóó ilyeneket olvasni.Különösen 23-tól felfelé....mondjuk a viharost nem ide sorolom :-) (2011.06.27. 16:28) 30 szösszenet
  • pancsolos: Ennek örömére megszámoltam az enyémeket.. 62. És kb 50db Sale e Pepe és Good Food... Vannak köztük... (2011.06.03. 18:27) Nos, a tegnapi listából semmi nem jött velem haza, viszont vettem
  • jikka: ó, a változás jó, a harminc meg nem is annyira rémes, hidd el, tapasztalat, és (nem) mellesleg a l... (2011.05.24. 21:03) Erről-arról
  • muzlid: @GoldenApple: Hát nem egy Salamender, de az ár/érték arány rendben van. (2011.05.18. 10:38)

Női vitaminok...smink, szépségápolás, masszázs, forró kávé. És még ki tudja, mi minden.

2008.07.10. 13:07 GoldenApple

Vénuszpapucs

Címkék: esküvő menyasszony ezisazis

Egy esküvő szervezésébe nem törhet bele a bicskám úgy, hogy immár 4 éve én is hétről hétre ebben a mozgócirkuszpittyparádéban veszek részt.

Virágost kellene keresni... gondolom így elég lazán, 2 és fél héttel a lakodárénk előtt. Annyi de annyi virágost láttam már dolgozni, felhívom a legkeresettebbet. Bemutatkozom elmondom ki vagyok és hogy mit szeretnék, mikor lesz a banzáj. Tehát 10 perc magyarázás után:

- ... és virágot szeretnék rendelni.

- Mikor?

- Most. Most meg szeretném rendelni.

- Aha. Esküvőre csokrot meg dobócsokrot, meg ILYENEK?

- Igen. Nos, akkor szeretném megrendelni a...

- Tőlem?

- Mindegy az nekem, hogy kitől, lehet az asszisztense is vagy bárki, csak rendelhessem mér meg azt a nyomorult virágot...

- Minek?

- MERT ESKÜVŐM LESZ.

- Kinek?

Nekem, wazze, nem értem, mit nem értesz, de eléééééééééééééééééég volt! Méééé szívod a vérem? Persze nem ezt mondtam, hanem hogy

- Nekem. Már említettem, hogy nekem, de semmi baj. Nos, akkor le tudom adni a rendelést?

- Nem dolgozom július 26-án, elutazunk előtte 4 nappal.

@grr%'++§%%!!!!! mondtam magamban, udvariasan elköszöntem, majd letettem a telefont. Aztén egy kis stresszoldó sétára indultam (titkos cél: a bazárikaraván-vircsaft-színű überpink körömlakk megvásárlása).

És ekkor belebotlottam.

A Tompa utcában, egy mexikói étterem mellett pici virágbolt: Vénuszpapucs névre hallgat (később megtudtam, ez vmi virág). Ízléses, rusztikus bútorokkal, egyszerű berendezéssel, és egy nagyon kedves lánnyal: üljek le, nézzem meg a katalógust, válasszuk ki, beszéljük meg. Sütött a nap, fényben úszott a kis bolt, finom rózsaillat volt, szárított virágok lógtak a levendulacsokrok mellett, apró, bimbós rózsák, pompázatos orchideák, általam soha nem látott költemények, csupa különleges színben. Olyan nyugalom szállt meg a "még egy kis zöldjét, celofánba, krepp ocsmánysággal a szélén" virágosok után, hogy az csak csuda. Helyből le is adtam a rendelést.

És nem létezik lehetetlen. Egy csöppnyi provance mexikó mellett a Tompa utcában. Jippijééééé:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goldenapple.blog.hu/api/trackback/id/tr70562126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása